Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 De mail, van Gmail, komt af en toe wel, dan weer niet aan. Ik gebruik hier Microsoft Outlook 2007. De instellingen staan goed, omdat de mail regelmatig wel aankomt, Is dit even een bekend probleem ?
D.Quijote Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Kan het soms zijn, dat de mail in de spambox van gmail geplaatst wordt ?? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Poetsdoekje Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten De mail, van Gmail, komt af en toe wel, dan weer niet aan. Ik gebruik hier Microsoft Outlook 2007. De instellingen staan goed, omdat de mail regelmatig wel aankomt, Is dit even een bekend probleem ? Google doet wel vaker rare dingen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: D.Quijote Kan het soms zijn, dat de mail in de spambox van gmail geplaatst wordt ?? Salu2, D.Quijote Heb ik nagekeken is niet het geval
Sjattuh Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Kijk je wel eens online naar je Gmail? Kan misschien zijn dat je outlook hem niet binnenhaalt als de mail als 'gelezen' staat geflagged bij Gmail? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Kijk je wel eens online naar je Gmail? Kan misschien zijn dat je outlook hem niet binnenhaalt als de mail als 'gelezen' staat geflagged bij Gmail? Juist daarom, kijk ik niet online naar Gmail.
Poetsdoekje Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Origineel bericht van: Sjattuh Kijk je wel eens online naar je Gmail? Kan misschien zijn dat je outlook hem niet binnenhaalt als de mail als 'gelezen' staat geflagged bij Gmail? Juist daarom, kijk ik niet online naar Gmail. Dat zou ik dan toch maar eens een keertje doen, kan je gelijk kijken waar het eventueel misloopt En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Daar gekeken, maar ook daar staan niet de mail die naar mij is verzonden.
Sjattuh Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Daar gekeken, maar ook daar staan niet de mail die naar mij is verzonden. Je zal in outlook aan hebben staan dat hij de mail mag verwijderen van de server wanneer eenmaal opgehaald. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Nee staat juist uit, zodat de mail op de server blijft staan.
Sjattuh Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Ik zou bijna gaan denken dat iemand anders aan je mail zit... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 En zo heb je nog een paar dingen die je je af kunt vragen: * Wordt de mail ook gesynchroniseerd naar een Mobiele Telefoon? * Zo ja, gaat het daar niet mis? * Is de mail werkelijk verstuurd? * Krijgt de afzender van de niet aangekomen mail een foutmelding, krijgt de mail terug als onbestelbaar? * Is het vaak van dezelfde afzender of is het willekeurig? * Is het een bepaald type mail (reclame/enquête/nieuwsbrief/?) of alleen maar tekst met hallo hoe gaat het met je ofzo? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 * Wordt de mail ook gesynchroniseerd naar een Mobiele Telefoon? Nee * Zo ja, gaat het daar niet mis? * Is de mail werkelijk verstuurd? Ja * Krijgt de afzender van de niet aangekomen mail een foutmelding,Nee krijgt de mail terug als onbestelbaar? Nee * Is het vaak van dezelfde afzender of is het willekeurig? Willekeurig * Is het een bepaald type mail (reclame/enquête/nieuwsbrief/?) of alleen maar tekst met hallo hoe gaat het met je ofzo? Tekst
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Henri Aalten, heb je de dns van de provider in je netwerkinstellingen staan of je router? ciao Second Life Mungo Parker
Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Oh'' Dit wordt voor mij wat moeilijker, hoe en waar kan ik dit controleren?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen