Sjattuh Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Oh'' Dit wordt voor mij wat moeilijker, hoe en waar kan ik dit controleren? Toen je je internet kreeg, is er toen iets ingesteld op je PC/Laptop, of alleen maar in de modem/router? m.a.w. heeft de monteur ook aan je PC gezeten? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Tonskidutch Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 de eigenschappen van je netwerkkaart opvragen of in de router kijken welke verbinding + instelling ingevuld is onder DNS hier zijn de bekendste DNS van providers ciao True North Rebekka Bakken
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Nog een aardige vraag... Zijn het toevallig replies op jouw e-mails die niet aankomen? In een dergelijk geval zou je je reply adres (ingesteld in je e-mail client) even moeten controleren. Je zou niet de eerste zijn.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Zonder iets gewijzigd te hebben, lijkt het nu beter te gaan, met verzenden, en ontvangen van de gmail. Wel heb ik voor de zekerheid het wachtwoord gewijzigd.
Poetsdoekje Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Zonder iets gewijzigd te hebben, lijkt het nu beter te gaan, met verzenden, en ontvangen van de gmail. Wel heb ik voor de zekerheid het w8woord gewijzigd. Vreemd, dat alles nu wel goed gaat, maar dat heeft volgens mij niets met het veranderen van w8woorden te maken En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Blijft de vraag openstaan of het replies betroffen of gewoon e-mails, willekeurig.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Okay, je reply-adres staat dus wel netjes ingesteld... ?? Probleem verdwenen nu of toch nog aanwezig?
SnijdeA Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch Henri Aalten, heb je de dns van de provider in je netwerkinstellingen staan of je router? ciao Leg mij eens uit wat er aan zijn eigen DNS instellingen fout kan zijn waardoor mail aan hem gericht niet aankomt bij GMail. Die 2 hebben niets met elkaar te maken. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen