Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb op mijn vu+ duo deze zeer mooie image draaien maar met een klein probleempje

Als dit opgelost kan worden zou dat zeer mooi zijn

Ik heb dus Black hole in de flash staan en Peter Pan 2.1 DM800HD-PVR die voor de dreambox is gemaakt als meoboot

Het enigste wat er aan scheelt is dat het lcd scherm niet de nodige informatie geeft

De bovenste klein eletters zoals hd geeft hij wel weer maar de groote waar bv Ned1 hoort te staan heb ik alleen 16 blokken op een rij

Heeft iemand hier kennis van om dit op te kunnen lossen

Bvd

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Geplaatst:

Ik denk niet dat wij je veel verder kunnen helpen. Peter Pan ondersteund alleen maar DMM hardware, en juist het LCD scherm op de box is toch qua specs afwijkend, ik denk dat Peter Pan toch een andere resolutie verwacht van het LCD, die de VU+ echter niet heeft.

Maar wat werkt in Peter Pan wel wat in BH niet werkt, ben hier echt benieuwd naar. Zeker de Nabilo Plug in lost veel tekortkomingen op smile en de meeste plug-ins die je mist zijn handmatig te installeren, dat is niet zo moeilijk.

Ik bewaar sowieso altijd de tar.gz van mijn favoriete plug-ins zodat deze bij het testen van andere images snel handmatig zijn te installeren.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

Hallo

Ben er ook bang voor dat dat niet gaat werken

Wat er precies wel of niet werkt ten opzichte van een andere image weet ik niet precies maar deze is al wel zeer uitgebreid

Misschien hebben andere image's het ook al wel hoor maar hier kun je peter pan zelf ook aanpassen zoals letter groote en heeft een 2subtitels menu

Ik probeer hier foto's te plaatsen zodat jullie het kunnen zien maar hoe doe ik dat

Ik kan volgens mij alleen maar een URL plaatsen

Philips 37pfl9603

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toppert
..... en heeft een 2subtitels menu.....
Ik denk dat er geen image is dat zo'n uitgebreide en flexibele ondertitel ondersteuning heeft als PLi. Om over andere hoogstandjes maar te zwijgen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist
Ik denk dat er geen image is dat zo'n uitgebreide en flexibele ondertitel ondersteuning heeft als PLi. Om over andere hoogstandjes maar te zwijgen.

Peter pan al geprobeerd dan? wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Heeft Peter Pan soms de ondertitel-patches uit de open sources van PLi gehaald?

Waar dit draadje over begint zou wel eens aan de drivers/bootloader kunnen liggen die tussen Nabilo en Peter Pan niet compatible zijn...

Citaat:

tar.gz van mijn favoriete plug-ins

Geen ipkg's?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ja ook de ipkg's, zo ben je een stuk onafhankelijker van de Image-bouwers. Voor mij heeft het weinig zin om voor een bepaalde functie om te schakelen naar een andere image. Ik vind het belangrijker dat de boel stabiel loopt in de configuratie die ik gebruik. DVB-T is voor mij essentieel dus ik zit vast aan BlackHole en laat deze toevallig de mooiste skin hebben (maar goed dat is smaak).

Als Peter Pan een bepaalde plug-in gebruikt die meerwaarde geeft, dan probeer ik een geschikte (OE1.6) in BH te installeren.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

Hallo

Dat denk ik niet er staat namelijk als ik in het menu kijk bij de plugin manager (Manuele Installatie(tar.bz2/ipk only))

Uitgaande van dit te lezen dat het dus beide plugins aan kan

Groetjes

Philips 37pfl9603

Geplaatst:

Hallo

Als ik dit invoer (opkg list_installed) dan komt er een hele lijst te voorschijn in telnet

Waar onder als v.b.

task-opendreambox- modem - 1.0-r0

task-opendreambox- wlan - 1.0-r3

v41-dvb-module-dvb-core-0.0+hg20100904-r1

Groetjes

Philips 37pfl9603

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen