itzmie Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 een nieuwe box heeft standaard de dmm firmware erop. als gemini erop stond toen je hem kocht ben je echt de klos. Nee standaard software stond erop, heb toen zelf een andere image erop gezet. Box heeft echt tijd goed gedraaid, maar ik wisselde nog wel wat van images, ach iedereen heeft zo zijn hobby Nulmodem is image nu aan het uploaden/flashen, duurt geloof ik uur zo te zien. Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
iemand Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 suc6, maar khad toch graag eerst de foutmelding ff gezien. gr. Erik
mobieltje Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: itzmie Nulmodem is image nu aan het uploaden/flashen, duurt geloof ik uur zo te zien. Met nulmodemkabel + netwerk ongeveer 3 minuten. Grts.
itzmie Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: iemand suc6, maar khad toch graag eerst de foutmelding ff gezien. Sorry had even jou bericht over het hoofd gezien, maar mocht dit ook niet lukken dan kan ik dat alsnog even posten. Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
itzmie Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: itzmie Nulmodem is image nu aan het uploaden/flashen, duurt geloof ik uur zo te zien. Met nulmodemkabel + netwerk ongeveer 3 minuten. Grts. Gebruik bewust het netwerk niet, om alles uit te schakelen alleen de nulmodemkabel daarmee kan je ook de image erin flashen Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
Catastrofus Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Niet helemaal waar. Het is maar hoe de satboer werkt in deze. Mijn dm's (2 x 7025+ en 2 x 8000) waren allemaal voorzien van Gemini omdat de desbetreffende satboer de originele image maar helemaal niets vond en een voorliefde had voor Gemini. Dat moet je net allemaal maar weten. Origineel bericht van: Gerard 76 een nieuwe box heeft standaard de dmm firmware erop. als gemini erop stond toen je hem kocht ben je echt de klos. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: itzmie Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, de enige mogelijkheid nu om tv te kunnen kijken is de box aan laten staan en niet meer uitzetten maar dat lijkt mij niet de bedoeling. Probeer eens eerst de originele Dream image te flashen en dan pas de image van jou keuze. Grote kans dat hij dan weer normaal werkt.
itzmie Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Geplaatst: 7 december 2010 Origineel bericht van: ron1872 Origineel bericht van: itzmie Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, de enige mogelijkheid nu om tv te kunnen kijken is de box aan laten staan en niet meer uitzetten maar dat lijkt mij niet de bedoeling. Probeer eens eerst de originele Dream image te flashen en dan pas de image van jou keuze. Grote kans dat hij dan weer normaal werkt. Dat ga ik vandaag maar eens proberen dan Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
itzmie Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 Even update, HET werkt! toch maar via nulmodemkabel image erop gezet en tot nu oe geen problemen meer, dank voor het meedenken en de tips. Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
Sigma Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 mooi dat het opgelost is Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen