gsm Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Er zijn al wat topics geweest maar ik kan geen antwoord vinden op de vraag welke HD ik IN de DM800HD Wie kan mij een antwoord geven ?
Sjattuh Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Voor de toekomst, het is HDD. Je had me verward. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
gsm Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Geplaatst: 7 december 2010 Origineel bericht van: D_V Een 2,5 inch SATA schijf. Bedankt voor de reactie Maakt het wat uit welk merk ivm warmte en toeren ? En wat is het advies qua GB ?
Neptunus Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Ik heb een tijdje een interne disk gehad maar ben blij dat die eruit is, steeds irritante resonantie en warmteontwikkeling. Ik heb nu een NAS en een disk in de gemounte VU+Duo en de PC. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Oei, ik zie nu dat het om de 800 gaat, die 2,5 inch schijven zijn veel stiller en produceren minder warmte, gewoon inbouwen dus! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
gsm Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Geplaatst: 7 december 2010 Ik heb een externe liggen, 2½" - 100GB en ben hier even mee bezig geweest maar het lukt me niet In menu - informatie - hardware zie ik hem staan. Type : SCSI (harddisk) Model : MK1032GSX Size : 93,2GB Fabrikant : Toshiba Als ik op opnemen druk, de rode knop, dan geeft die de melding Free Disk-size to small !!! <100MB Ik heb gelezen dat die geformateerd moet worden door de DM maar ik kan niet vinden waar. Ik heb wel een map movie aangemaakt op de HDD Kan iemand mij helpen ?
Soulman Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 In de 800 heb ik een WD 360 (bevt) die al sinds het EK2008 probleemloos z'n werk doet. Vanmiddag een SE besteld en dezelfde schijf maar dan in 500 gb uitvoering. Op een andere site lees ik aardig wat positieve bevindingen over deze schijf in combi met de 800.Overigens komen er daar meerdere schijven naar voren waar men tevreden over is. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen