Dukdalf Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Wie kan er voor mij (betaald) op mijn Smartwi een nieuwe bootloader plaatsen zodat hij ook werkt op Windows 7. Heb niemand meer in mijn omgeving die Windows XP heeft.
katwezel Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 ga eens naar hier http://www.smartwi.net/downloads1.html volgens de berichten die ik zie op het forum werkt de tool ook onder win7 wel de juiste volgorde gebruiken zoals is aangeven M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
21320 Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Hallo, Toevallig gisteren de bootloader geinstalleerd in Windows 7. en is gelukt. Neem de tip van bovenstaande meneer over. gr rolsat
katwezel Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 hellaba , het is niet meneer maar Katwezel , ondertussen even naar een franse site gekeken en verschillende gebruikers bevestigen de werking onder win 7 , soms moet je wel even naar de instelling van je usb poort kijken en een beetje aanpassen , succes verder M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen