Ga naar inhoud

interne cardreaders doen het ineens niet meer na nieuwe flash PGI 0.7x

PES

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: oldebroek

bedankt voor de goede raad.. maar ik heb GEEN goede config files dus ben ik er zowiezo niks mee..
als je t forum leest moet je je configfiles saven en terug zetten..tja
en over welke add on hebben ze het...geen idee

die 0.73 heb ik trouwens eens geflasht, (afgelopen dagen) in mijn hopeloze zoektocht naar een draaiende image (!!)
maar helaas geen reactie van de cards
geen mgcamd in de /var/bin
geen /var/keys map en ga zo maar door...

is het nu zo moeilijk om een flash te maken met de juiste config en mgcamd en newsc in te bouwen?
ik snap dat niet..maar dat zal wel aan mij liggen..
...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk als je deze erin blaast dat bellejt je wel helpt met de eventueele config. files

Maar ik denk dat het het beste is om bij het begin te beginnen met een verse start: flashen, satelieten instellen, kanalen zoeken, addons downloaden en activeren en kijken maar...

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 250 HD softw. PGI 0.7.3 Deze ziet ook mijn kaart niet meer. Niets mag baten

Oude config e.d. terugzetten niets helpt. Mijn vorige softw. was van Sifteam. Ik ga nu proberen om de oude PGI 0.7 werkend te krijgen en dan de nieuw er overheen. Ik laat het wel weten.

Gr.

jdelamain

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet vergeten dat ik spreek over de IRDETO kanalen.Normaal is het identiek voor de Seca ,denk ik.Zoek anders een op het denktenk forum.Daar zijn enkele topics hierover.Denk dat er zelfs config files staan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: oldebroek
Ik denk als je deze erin blaast dat bellejt je wel helpt met de eventueele config. files
Maar ik denk dat het het beste is om bij het begin te beginnen met een verse start: flashen, satelieten instellen, kanalen zoeken, addons downloaden en activeren en kijken maar...

addons downloaden, installeren en activeren????
welke? waar? en hoe?
serieus, waar ben ik mee bezig?
dat flashen en sat instellen en kanalen zoeken heb ik nu al een miljoen keer gedaan...
...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

ik heb uiteindelijk de image geflasht uit het topic

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1935206/PGI_0_7_3_beschikbaar#Post1935206

namelijk

Je kan hem binnenhengelen op: http://www.file-upload.net/download-3064503/pgi-0.7.3-ipbox9000-n00b-versie.rar.html

gepost door ikbennico

en ja hoor deze image WERKT!!!! out of the box..EINDELIJK GELUKT!

bij deze mijn eeuwige dank aan Nico en jullie forum voor een heerlijk werkende IPBOX 9000...zowel de TVV en CD kaart wordt herkend en geeft loepzuiverbeeld..perfect!

"geduld is een mooie deugd" bedankt oldebroek voor de goede raad om 'niks raars te doen'

..

grtx

p.e.s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen