oldebroek Geplaatst: 19 december 2010 Delen Geplaatst: 19 december 2010 Heb je deze al geprobeerd? (voor je rare dingen doet...) http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1935206/PGI_0_7_3_beschikbaar#Post1935206 Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PES Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Origineel bericht van: oldebroek Heb je deze al geprobeerd? (voor je rare dingen doet...)http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1935206/PGI_0_7_3_beschikbaar#Post1935206 bedankt voor de goede raad.. maar ik heb GEEN goede config files dus ben ik er zowiezo niks mee.. als je t forum leest moet je je configfiles saven en terug zetten..tja en over welke add on hebben ze het...geen idee die 0.73 heb ik trouwens eens geflasht, (afgelopen dagen) in mijn hopeloze zoektocht naar een draaiende image (!!) maar helaas geen reactie van de cards geen mgcamd in de /var/bin geen /var/keys map en ga zo maar door... is het nu zo moeilijk om een flash te maken met de juiste config en mgcamd en newsc in te bouwen? ik snap dat niet..maar dat zal wel aan mij liggen.. ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oldebroek Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ik denk als je deze erin blaast dat bellejt je wel helpt met de eventueele config. files Maar ik denk dat het het beste is om bij het begin te beginnen met een verse start: flashen, satelieten instellen, kanalen zoeken, addons downloaden en activeren en kijken maar... Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jdelamain Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Ik heb hetzelfde probleem met mijn 250 HD softw. PGI 0.7.3 Deze ziet ook mijn kaart niet meer. Niets mag baten Oude config e.d. terugzetten niets helpt. Mijn vorige softw. was van Sifteam. Ik ga nu proberen om de oude PGI 0.7 werkend te krijgen en dan de nieuw er overheen. Ik laat het wel weten. Gr. jdelamain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 niet vergeten dat ik spreek over de IRDETO kanalen.Normaal is het identiek voor de Seca ,denk ik.Zoek anders een op het denktenk forum.Daar zijn enkele topics hierover.Denk dat er zelfs config files staan. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jdelamain Geplaatst: 20 december 2010 Delen Geplaatst: 20 december 2010 Wat ik ook doe ik krijg het niet aan de praat. Oude werkende config en newcs file eroverheen gezet kaart blijft onzichtbaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PES Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2010 Origineel bericht van: oldebroek Ik denk als je deze erin blaast dat bellejt je wel helpt met de eventueele config. files Maar ik denk dat het het beste is om bij het begin te beginnen met een verse start: flashen, satelieten instellen, kanalen zoeken, addons downloaden en activeren en kijken maar... addons downloaden, installeren en activeren???? welke? waar? en hoe? serieus, waar ben ik mee bezig? dat flashen en sat instellen en kanalen zoeken heb ik nu al een miljoen keer gedaan... ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PES Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2010 Hallo iedereen ik heb uiteindelijk de image geflasht uit het topic http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1935206/PGI_0_7_3_beschikbaar#Post1935206 namelijk Je kan hem binnenhengelen op: http://www.file-upload.net/download-3064503/pgi-0.7.3-ipbox9000-n00b-versie.rar.html gepost door ikbennico en ja hoor deze image WERKT!!!! out of the box..EINDELIJK GELUKT! bij deze mijn eeuwige dank aan Nico en jullie forum voor een heerlijk werkende IPBOX 9000...zowel de TVV en CD kaart wordt herkend en geeft loepzuiverbeeld..perfect! "geduld is een mooie deugd" bedankt oldebroek voor de goede raad om 'niks raars te doen' .. grtx p.e.s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen