Ga naar inhoud

Gold waferkaart programmeren - help!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een goldprogrammer II met de bijhorende gold waferkaart gekocht. De handleiding nauwkeurig gevolgd maar het wil niet lukken.<P>Volgens Duwgati:<BR> Voor de andere kaarten geldt dat de eeprom moet worden geprogrammeerd m.b.v. een loader file die eerst in de PIC moet worden geladen. Dus daarvoor geldt de volgorde: 1. Loader file in de PIC, 2. Eeprom file via de loader laden, 3. PIC file in de PIC laden.<BR> <BR>Kan iemand hierop aub. nader uitleg geven. Ik krijg alleen timeouts en errors - o.a. "Invalid fuses"<P>Mijn oude SMD waferkaart kan daarentegen zonder problemen worden geprogrammeerd.<P>Alvast bedankt<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Gebruik gold140,<BR>Eerst Eeprom dan PIC.<P>Bij een Goldprogger hoef je geen loader te laden, dit doet hij nl. zelf al.<P>Succes... Er is genoeg over te vinden. tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Kan het zijn dat het kaartje kapot is of heb je meerdere geprobeerd!?

Geplaatst:

Heb hetzelfde ondervonden, blijkt dat je het kaartje "op zijn kop" in de progger moet steken.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties.<P>Ik had het met 6 kaarten geprobeerd - "op de kop" zoals het hoort maar zonder success.<P>Nu heb ik het maar omgeruild voor een Mastera die hopelijk geen problemen geeft. <P>Groetjes rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.