Ga naar inhoud


Digitenne ontvangst in Zevenbergen


brace92

Aanbevolen berichten

Heren,

Is er iemand die ervaring heeft met de digitenne ontvangst in gemeente moerdijk met name Zevenbergen.

Ik heb namelijk mijn buik vol van ziggo mad en wil overstappen naar KPN IPTV + digitenne.

De KPN verkoper in de shop zegt dat digitenne werkt,de site van KPN zegt van niet,de site digitaaltvkijken.nl zegt dat het moet werken en de site van digitelevie.nl zegt van niet.

Ik ben beniewd naar ervaringen.

P.S. KPN wil via internet niet eens leveren maar via de winkel wel?

 

gretz brace

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon Digitenne zelf proberen, werkt de zaak niet naar behoren terug die handel.

Dit staat er op de KPN site:

Actie: 3 maanden gratis Digitenne als je nu een abonnement neemt! Met Digitenne van KPN kijk je voor maar € 8,50 per maand digitaal televisie en kun je de eerste maand vrijblijvend proberen.

 

Grts.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Ik denk dat die i-tv wil nemen en daar zit gratis Digitenne bij. Maar ja, als Digitenne dan niet werkt dan heb je weer niets voor je andere TV's.
De postcodecheck is voor ontvangst beneden. Vaak heb je op hogere etages ook betere ontvangst.

Dat heb ik gelezen ja, maar beter lijkt me om eerst gratis digitenne te testen en daarna pas ITV bestellen.
Als het signaal met de bijgeleverde (binnen) antenne te weinig is kan je altijd nog kiezen voor een buitenantenne, voor proef kan je de binnenantenne ook hoger en buiten proberen. (Bij droog weer of onder een afdak)

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan de Vries
Ik heb in Barendrecht met een buitenantenne prima ontvangst van Omroep Brabant.
Lijkt mij sterk dat dat niet mogelijk is aan de andere kant van de Moerdijkbrug.


Jan,
Het gaat niet specifiek over omroep brabant maar over het gehele pakket van digitenne.
En jij hebt als ik het goed heb een kpn steunzender dicht bij jou in de buurt(r'dam)
Maar allemaal toch bedankt voor de info zover.

Greetz brace
Link naar reactie
Delen op andere sites

[

 

Jan,

Het gaat niet specifiek over omroep brabant maar over het gehele pakket van digitenne.

En jij hebt als ik het goed heb een kpn steunzender dicht bij jou in de buurt(r'dam)

Maar allemaal toch bedankt voor de info zover.

 

Greetz brace

 

Ja, ik heb hier vrij zicht op de toren aan de Waalhaven in Rotterdam. Omroep Brabant is echter niet vanaf de Waalhaven te ontvangen. Alleen vanuit Breda, Roosendaal op kanaal 30. En dat is bij jouw om de hoek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Mocht je niet aan de buiten-antenne willen, dan is er nog de mogelijkheid om er eentje zelf te fabriceren, de bierblik-antenne. Google er maar eens op, is leuk en makkelijk zelf te maken. Volgens mij wordt er hier ook over gesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...