chevrolet Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 L.S., Het volgende probleem doet zich voor. Ik krijg verbinding met HetNet en rechtsonderaan geeft mijn pc ook aan dat er verbinding is, toch lukt het me niet om te surfen want zodra ik een opdracht geef (bijv:www.sat4all.com) dan krijg ik de wel bekende melding: "deze pagina kan niet geopend worden etc.etc." Welke opdracht ik ook geef niets niets niets en telkens deze melding. Heb alle cookies al verwijderd en voor de zekerheid een nieuwe inbelverbinding gemaakt op een gratis provider (zon) en alle andere verbindingen verwijderd, helaas, wel verbinding maar niet kunnen surfen. Modem opnieuw geinstalleerd,helaas, hier meldt de PC dat alles normaal werkt en er geen fouten ontdekt zijn Wat doe ik fout??? Systeem=HP,1,7Ghz,256Mb,WindowsXP Provider=Zon Help me. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Gast Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 tja proxy settings . kan de oorzaak zijn . maar ben eens wat duidelijker kan ook bv de dns server zijn ik denk dat dat verkeerd staat ben er wel bijna zeker van dus open je verbinding ======> eigenschappen =======> netwerk druk op knop je tcp ip instellingen en vul de dns server in prim en secun dns invullen en je kunt surfen
Gast Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 Heb je geen firewall draaien...hetzelfde heb ik namelijk ook gehad met @home...de firewall blokkeerde een of ander progrmma waardoor ik wel verbinding had maar kon niet surfen... Groeten
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 @chevy : kan je wel pingen ? bijv : c:\ping www.sat4all.com wat komt er dan bij te staan? krijg je wel een ip-adres van je isp ? mzl, merDe deze ruimte is te huur
rlckring Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 Heb je de DNS server ip's ingevoerd bij je inbel verbinding? Voor HetNet is dat 195.121.1.34 en 195.121.1.66.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 Lijkt me een dns probleem. Om dit zeker te weten moet je eens in je browser http://194.109.6.92 tikken als je dan wel op xs4all.nl terechtkomt dan is het waarschijnlijk dns probleem.
chevrolet Geplaatst: 9 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2002 @allemaal, Mijn dank is enorm groot, DNS ingevuld en o.k. Dank jullie allen. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen