Gast roel999 Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Sinds kort tevreden gebruiker van TF 7750 HDPVR. Van begin af aan geen EPG info op Nederlandse zenders, wel op alle overige. Vandaag teleurstelling, omdat EPG op overige zenders me nu ook in de steek laat. Melding pop-up menu: info wordt opgehaald op EPGhighway. Op dat moment zit de software vast. Wie kan mij helpen ? Met dank,
Hadrian Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Origineel bericht van: roel999 Sinds kort tevreden gebruiker van TF 7750 HDPVR. Van begin af aan geen EPG info op Nederlandse zenders, wel op alle overige. Vandaag teleurstelling, omdat EPG op overige zenders me nu ook in de steek laat. Melding pop-up menu: info wordt opgehaald op EPGhighway. Op dat moment zit de software vast. Wie kan mij helpen ? Met dank, Highway uitzetten. CanalDigitaal biedt ook de standaard EPG aan. Werkt veel stabieler . Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Gast roel999 Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Heb highway uitgezet. EPG werkt nu. Bedankt Hadrian,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen