pirrewit Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Telkens ik een tweede tabblad wil openen tracht dit blad verbinding te maken maar gaat niet open. Na een tijd word het bureaublad helder wit doorschijnend en dan kan je enkel sluiten. Het overige zoals mail en dergelijke werkt dan nog maar explorer niet meer. Daarvoor moet je helemaal afsluiten en daarna vraagt hij of hij terug naar de laatste situatie moet waar dan 2 tabbladen staan en dan weer verbinding maken enz. Heeft iemand dit ook al meegemaakt? mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 IE 8? http://webtrickz.com/how-to-fix-open-in-new-tabwindow-problem-in-ie8/ Probeer dit eens. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Geplaatst: 7 december 2010 dat zal dan weer eens voor straks zijn inderdaad expl 8 alvast bedankt weer eens zou ik zeggen mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
D.Quijote Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Als ik het gebruik, krijg ik eerst een andere pagina te zien, daarna kan ik pas bovenin een nieuwe url intikken. Kijk eens of het wel lukt als je rechts bovenaan naar beveiliging gaat en dan op InPrivate-navigatie klikt. Dan krijg je eerst een andere pagina te zien, maar dan kan je bovenin ook een nieuwe URL intikken. Ik vind beide oplossing omslachtig, dus wat ik doe als ik via de taakbalk explorer heb gestart, en ik wil een nieuw tabblad openen, maar ik de huidige klein, en open een nieuwe via het buroblad. Je kan ook nog trouwens google chrome downloaden, en kijken of het daar wel werkt. Je hoeft bij Chrome alleen maar bovenin op het plusje te klikken en dan opent zicht een een tabblad. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
pirrewit Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 Deze morgend kon ik zonder meer 2 tabbladen openen. Toen ik nog een derde wou openen weer hetzelfde euvel. De hele boel afgesloten en even gewacht en ik kon weer 2 tabbladen openen.Dus dan weer wel en dan weer niet. Vreemde zaken bij explorer8. Via het buroblad een tweede tab openen is ook nog te doen. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Origineel bericht van: pirrewit Deze morgend kon ik zonder meer 2 tabbladen openen. Toen ik nog een derde wou openen weer hetzelfde euvel. De hele boel afgesloten en even gewacht en ik kon weer 2 tabbladen openen.Dus dan weer wel en dan weer niet. Vreemde zaken bij explorer8. Via het buroblad een tweede tab openen is ook nog te doen. mvg Ik neem aan dat je 2e venster bedoeld? Als in 2x IE openen gaat wel, maar Tabbladen in IE gaat moeilijk? Probeer IE eens te resetten, IE openen dan ALT - Exra - Opties - Geavanceerd (Laatste Tabblad) - Resetten (Moet vertalen vanuit het Engels dus woordjes kunnen een beetje afwijken) Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 Hi Sjattuh ik heb gereset en heb 3 tabbladen openstaan. toch maar even afwachten voor het hallelujah mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Origineel bericht van: pirrewit Hi Sjattuh ik heb gereset en heb 3 tabbladen openstaan. toch maar even afwachten voor het hallelujah mvg nu stresstesten dus... Open er eens 123 (pop up blocker uitzetten en naar een of andere ongure pRono site gaan die vast en zeker onder je 'verborgen' favo's staat ) Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 Wat verborgen wie verborgen die staan toch allemaal prominent in beeld om zeker niets te vergeten :D Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Origineel bericht van: pirrewit Wat verborgen wie verborgen die staan toch allemaal prominent in beeld om zeker niets te vergeten :D :P Kijk da's een vent, geen BS gewoon lekker r... uhm oke... Voor je interesse, als je weer IE open hebt en op ALT klikt en alweer op Opties en Instellingen, dan kun je op de eerste tab wat instellingen regelen voor het openen van nieuwe tabbladen. Ik heb bijvoorbeeld ingesteld dat hij altijd mij eerste bookmark opent, omdat ik een hekel heb aan die blanco pagina. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Geplaatst: 9 december 2010 gisteren reset en probleem voorbij vandaag een twee drie vier tabbladen open en geen probleem zullen we toch maar "Hallelujah" mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Nou ja, gelukkig was het maar iets kleins en simpels dat zelfs ik je een oplossing kon geven. Ben blij voor je dat het werkt! Halleluja! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen