janbroester Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Ik heb net settinglijst van satje07 op mijn dreambox gezet. Werkt prima. Nu heb ik met TC UP ook mijn eigen favourites bestand in de directory etc/enigma2 gezet. Dit bestand wordt echter niet weergegeven, ook niet na restart enigma. Vreemd, mis ik een stap? Alle bestanden in de folder zijn type 600. Groetjes, Jan
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Hoe heb je de eerder genoemde settingslijst erin gezet dan? Met iets als DreamBoxEdit? Gewoon bouquet bestanden neerzetten is niet voldoende.
mobieltje Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Een satje07 settingslijst kan je alleen maar bewerken met het programma Dreamset. Zijn settingslijs is ook gemaakt met Dreamset. Met dit editor programma kan je de lijst bewerken, daarna kan je de lijst naar je dreambox uploaden. (Dus geen DreamBoxEdit gebruiken) Grts.
janbroester Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 duidelijk, dank doe ik, groet, Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen