heetmail Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Ik heb sinds kort een video lock error op 13th Street en SyFy staat op zwart. Meer mensen met dit probleem?
Gast Paullo Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Blijkbaar is het probleem algemeen, ook bij Foxlife zouden er problemen zijn. Greets
heetmail Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 Origineel bericht van: Paullo Blijkbaar is het probleem algemeen, ook bij Foxlife zouden er problemen zijn. Greets Dank je...hoef ik niet verder te zoeken
Gast Paullo Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Vanop de site van CDS: • 08 December 2010: Yacht & Sail France tijdelijk niet beschikbaar; Vanwege hevige sneeuwval aan de uplink van deze zender is de zender tijdelijk niet beschikbaar. • 08 December 2010: Breuk in glasvezelverbinding; Door een breuk in de glasvezelverbinding tussen Amsterdam en Hilversum zijn de kanalen SyFy, Foxlife en 13th Street tijdelijk niet beschikbaar. Er wordt gewerkt aan een (tijdelijke) oplossing. Greets
Gast azboxhd Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 syfy werkt bij mij weer. 13e street ook ========================= johan
jellesbode Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 17:15 Werkt hier weer VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
heetmail Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 hier ook weer alles oke Draadje kan op slot denk ik
Tonskidutch Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Origineel bericht van: Paullo • 08 December 2010: Breuk in glasvezelverbinding; Door een breuk in de glasvezelverbinding tussen Amsterdam en Hilversum zijn de kanalen SyFy, Foxlife en 13th Street tijdelijk niet beschikbaar. Er wordt gewerkt aan een (tijdelijke) oplossing. Greets de glaszetter is gisteren nacht geweest ciao Jamaica Heartbeat Acoustic Alchemy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen