fdm Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Geplaatst: 20 december 2010 Even wat nieuws: het is inderdaad super makkelijk om decoder 2 de harde schijf van decoder 1 te laten gebruiken. Voor zij die dit willen doen: druk op MENU > INSTELLINGEN > SYSTEEM > NETWORK > NETWORKBROWSER > Nu kun je de decoder alle op het netwerk aangesloten apparaten laten scannen. Dan eenvoudig het IPnummer van decoder1 selecteren, login en paswoord ingeven en klaar. Nu kan je opnemen, afspelen en uitvegen alsof de harde schijf in decoder 2 zit... Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast Duolist Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: fdm .......druk op MENU > INSTELLINGEN > SYSTEEM > NETWORK > NETWORKBROWSER > Nu kun je de decoder alle op het netwerk aangesloten apparaten laten scannen.... Tot zover de theorie. De praktijk leert echter dat dit slechts bij een enkeling werkt. Bij velen lukt het op die manier wel om apparaten te zien, maar niet de gedeelde mappen. Met de aangepaste fstab-methode lukt het echter wel altijd. Was het maar zo dat de genoemde methode goed werkt: het werken via de GUI is uiteraard veel eenvoudiger dan het werken via de commandline. Wat overigens de reden is dat het meestal niet werkt, is niet duidelijk. Ondanks het feit dat daar veel draadjes over lopen, heeft niemand ooit een oorzaak laat staan een oplossing kunnen geven.
fdm Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 Op de decoders in kwestie draaien VTI images. Ik heb het aan vrienden door gegeven en het lukte ook bij hen meteen. Misschien omdat VTI dit beter ondersteunt? Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast Duolist Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Origineel bericht van: fdm Op de decoders in kwestie draaien VTI images. Ik heb het aan vrienden door gegeven en het lukte ook bij hen meteen. Misschien omdat VTI dit beter ondersteunt? Ik had er inderdaad bij moeten zeggen dat ik PLi gebruik. Of dat echt verschil maakt, weet ik niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen