richards74 Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 beste allemaal na een dm 500 hd gekocht te hebben en het eindelijk werkend te hebbben met open pli het volgende, ik gebruikte altijd inadyn met gemini nu open pli ik heb dns gedownload update op 5 minuten gezet en mijn gegevens aldaar ingevuld, alleen hoe weet ik nu of hij wel update? in inadyn zag ik update succesfull en het ip hier zie ik niets alleen dat het groen aan staat? iemand info bedankt
skippie1770 Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 ja, je kan het niet zien in OpenPli, had hetzelfde probleem. Niet de enige reden dat ik overgestapt ben naar Dream Elite, en daar is het wel te zien of Inadyn op groen staat Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
vGnp Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Origineel bericht van: richards74 ok bedankt voor je antwoord, maar zolang ik mensen active zie staan in cccam ga ik ervan uit dat ze met mij kunnen connecten toch Dat is een heel fout antwoord op dit forum. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Littlesat Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Citaat: en daar is het wel te zien of Inadyn op groen staat En hoe waar zie je dat dan in DE? Hebben ze daar een aparte plugin voor of zo? Wie weet kan die dan in the 3rd party downloads van PLi? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
bigtwin Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Nou, Littlesat, daar maak je mij wel blij mee... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Littlesat Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Laat in ieder geval eerst eens wat screendumps of zo zien... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen