Gast momak27 Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 hallo, Ik ben nu al 2 maanden bezig met mijn VU PLUS omdat ik ten eerste een aantal zenders ineens niet meer kon ontvangen en heel vaak de melding afstemmen mislukt of een melding wat met transponder te maken heeft(zoals sid niet gevonden), vooral bij het schakelen van 16e oost naar 19.2oost, na een tijdje heen en weer zappen komt het beeld dan weer terug. De singaal sterkte is 90%, dus dat lijkt me wel in orde. Verschillende settinglijsten geprobeerd, zoals henksat, donna, vhannibal, enz. Zenderlijst met dreamboxedit geladen en ook met dreamset geprobeerd. Ik gebruik een draaibare opstelling en de volgende dingen ingevuld: Configuratie modus: geavanceerd Satelliet: Astra (19.2E) Spanningsmodus: Polarisatie Tone modus: Band LNB: LNB 1 DiSEqC-modus: 1.2 Toneburst: geen Comitted DiSEqC comm. geen Snelle DiSEqC: nee Herhaal sequence: nee Commando volgorde: committted, toneburst LOF: Universeel LNB Verhoogd voltage: nee Kan iemand mij uitleggen wat ik hieraan kan doen? Doe ik iets fout, heb ik het DiSCdeq protocol wel goed ingesteld? Alvast ontzettend bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen