1pm Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Rare boel krijg hier op mijn db 8000 af en toe te zien afstemmen mislukt . Is maar heel ff dan weer beeld en signaal oke betreft alleen de rtl zenders rest is oke . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Geplaatst: 8 december 2010 Ikvermoed dat dit aan t slechte weer ligt met upscalen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Littlesat Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Ik vermoed eerder dat je schoteltje niet helemaal "scherp" op de satelliet gericht is. De RTL-transponder is namelijk iets zwakker, waardoor je hier eerder last van hebt. En dankzij dat de sneeuw op de schotel de schotel minder effectief maakt heb je er op deze transponder eerder last van. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
1pm Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Geplaatst: 9 december 2010 Alles perfect nu was maar heel ff beeld freezde kreeg ik de melding afstemmem mislukt en weer beeld direct erna . Trouwens met de rest geen problemen en de schotel is helemaal goed afgesteld 100 % 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
vincent1971 Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Heb hetzelfde probleem. Af en toe een freeze op de rtl zenders. Heb zelf een seca-II kaart en een stb pakket. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Tonskidutch Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 wees blij, kun je betere kanalen kiezen. er is altijd wat met de ontvangst van die kom-commerciëlen gisteren was er sowieso veel aan de hand zie andere berichten glasvezelkabel stuk en hilversum upload onder -50C blizard ga maar na tegelijkertijd kun je wel ARD das Erste HD perfect ontvangen raar nog nooit weggevallen. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gast BBsat Geplaatst: 9 december 2010 Geplaatst: 9 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch ga maar na tegelijkertijd kun je wel ARD das Erste HD perfect ontvangen raar nog nooit weggevallen. ciao Hahaha om over de HD kwaliteit nog maar te zwijgen Als positieve kant bieden ze dan wel weer genoeg ruimte om tijdens de kom-kommerciele breaks ruim kofie en thee te zetten, friet en kroketten te bakken en je e-mail rustig bij te werken
gouden Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Nu weer rtl's sd versie weg gewoon geen signaal op de transponder Wie weet wat er aan de hand is??
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Over welke zenders hebben we het precies en op welke transponder op de A1??
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Ik heb even snel RTL4 en RTL7 op A1 (dus SD) getest, werken prima.
_HarmeN Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Hier werken RTL456en8 ook prima VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO
SouLGuY Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Ik had dit ook, van 17:55 tot ongeveer 18:05. Als je de buienradar bekijkt rond dit tijdstip ter hoogte van Luxembourg, weet je wellicht waarom... Nu lijkt het terug in orde. Was naar radio 6 aan't luisteren, heb effe moeten overschakelen naar de webradio. VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Edwin024 Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Bij mij is rtl8 weg. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen