Johan45 Geplaatst: 9 december 2010 Delen Geplaatst: 9 december 2010 Voor de liefhebbers. De nieuwste Jungle v19 firmware voor decoders met 6071 en 6072 firmware. Een aantal problemen zijn weer opgelost Fix Irdeto2 en Viacces 3.0 Gebruik van deze firmware is zoals gebruikelijk voor eigen risico. 71xx_Jungle_gOLDbox_v19.zip 72_gOLDbox_Jungle_v19.zip Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hendrik jan Geplaatst: 9 december 2010 Delen Geplaatst: 9 december 2010 Dag Johan, Leuk maar is er een gebruiksaanwijzing voor dummies om het te installeren? Henk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2010 Wat is het probleem.? Je kan de Jungle firmware op dezelfde manier in je 6071 of 6072 decoder flashen zoals ieder andere firmware voor deze decoders. Echter heeft het flashen via een Oslink de voorkeur boven het serieel flashen met bijvoorbeeld Flash DSX. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcelV Geplaatst: 9 december 2010 Delen Geplaatst: 9 december 2010 Flashen van deze firmware is inderdaad hetzelfde als bij andere firmwares, alleen moet je de eprom leegmaken, deze wordt bij de eerste keer opstarten van de decoder gevuld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hendrik jan Geplaatst: 10 december 2010 Delen Geplaatst: 10 december 2010 Dag Johan, Ik kan alleen maar serieel flashen. Henk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2010 Serieel flashen hoeft op zich geen probleem te zijn als je alle voorzorg maatregelen treft die gebruikelijk zijn voor serieel flashen. Je hebt dan alleen nog een lege eeprom nodig om je eeprom leeg te maken. En de lege eeprom kan je in de bijlage downloaden. Lege_eeprom.zip Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hendrik jan Geplaatst: 11 december 2010 Delen Geplaatst: 11 december 2010 Dank je zeer. Ik draai nu Rayteck 12a en heb een Multytenne twin en een kanalenlijst van Ben. Wat gebeurd daar mee als ik Jungle 19 laad met een lege eprom? Ik heb steeds geleerd dat eprom en kanalenlijst gekoppeld zijn. Henk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 Kanalenlijsten voor de RayhTec firmware zijn niet compatibel met de Jungle firmware. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen