klinkie Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Origineel bericht van: Rickske Eerst sundtek controlcenter installeren via pli, en dan je box een reboot geven.. En dan via applicaties sundtek controlcenter aanklikken, en vanuit daar kun je de driver installeren.. Zo moet ik het bij mij doen. kwam er net achter Na de reboot was de stick zichtbaar. Bedankt voor het meedenken dat zeg ik ..............linux
wortellica Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 En werkt het goed (ben nogal nieuwsgierig)
klinkie Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 ja werkt prima. zapt iets langzamer dan ik gewend ben.(dm8000 +ziggo kaart) maar ben zeer tevreden ermee dat zeg ik ..............linux
wortellica Geplaatst: 14 februari 2011 Geplaatst: 14 februari 2011 Mooi om te horen uuuuhhhhhhhh te lezen
michel130 Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: klinkie Vandaag ook de sundtek dvb-ct stick binnen gekregen. Krijg hem niet werkend in open pli De stick wordt niet herkend,zie hem ook nergens staan. wat doe ik fout ? kan iemand me een zetje in de juiste richting geven ? Wat een geluk, Die van mij heb ik een maand geleden besteld, en nog steeds niet binnen, alleen maar problemen met Sudtek firma terwijl wel alles betaald is. Alleen maar heen er weer gemail. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Rickske Geplaatst: 15 februari 2011 Geplaatst: 15 februari 2011 Origineel bericht van: klinkie ja werkt prima. zapt iets langzamer dan ik gewend ben.(dm8000 +ziggo kaart) maar ben zeer tevreden ermee Werkt bij mij ook goed, alleen wel wat traag met zappen, ik hoop wel dat het wordt verbeterd.
masterw Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Kunnen jullie netjes opnemen op HDD met de Sundtek tuner? Van zodra ik een DVB-C opname start heb ik continu hickups...
Dutchsat Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Die hickups lijken mij driver problemen, toch eens inloggen op het forum van Sundtec of je de meest recente drivers hebt. Ik heb met de USB DVB-T tuners op de DM800HD geen echte performance verliezen, zowel niet met het zappen als met de opnames. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
masterw Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Ik gebruik de sundtek drivers van december 2010 en Gemini 5.0. Ik ga eens zien op de website van sundtek of er ondertussen nieuwere drivers zijn. Misschien ligt het ook aan mijn image. Welk image werkt het beste med de Sundtek stick?
masterw Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Ik heb net de laatste Sundtek drivers geinstalleerd. SD kanalen opnemen gaat nu goed maar op HD kanalen heb ik nog steeds af en toe hickups, zowel bij het kijken als bij het opnemen. Aan de codering kan het niet liggen want het zijn FTA kanalen.
Rickske Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: Dutchsat Die hickups lijken mij driver problemen, toch eens inloggen op het forum van Sundtec of je de meest recente drivers hebt. Ik heb met de USB DVB-T tuners op de DM800HD geen echte performance verliezen, zowel niet met het zappen als met de opnames. Dan zal die wel het beste op een VU+ Duo werken.. Ik krijg hem niet sneller met zappen, heb verschillende images geprobeerd.Pli,Newnigma en Gemini. Verder werkt het perfect met opnemen enzo.
klinkie Geplaatst: 19 februari 2011 Geplaatst: 19 februari 2011 Origineel bericht van: masterw Ik heb net de laatste Sundtek drivers geinstalleerd. SD kanalen opnemen gaat nu goed maar op HD kanalen heb ik nog steeds af en toe hickups, zowel bij het kijken als bij het opnemen. Aan de codering kan het niet liggen want het zijn FTA kanalen. hoe heb je de drivers geinstaleerd op je dm 800 ? zie alleem een sh bestand met de laatste drivers.... dat zeg ik ..............linux
klinkie Geplaatst: 20 februari 2011 Geplaatst: 20 februari 2011 niemand ? dan kan ik de drivers even vervangen voor nieuwe dat zeg ik ..............linux
masterw Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 gewoon telnetten naar de DM800 en dan volgende commando's ingeven: cd /tmp wget http://www.sundtek.de/media/sundtek_installer_development.sh chmod 755 sundtek_installer_development.sh sundtek_installer_development.sh dan antwoorden met Y = YES cd /usr/script ./DVB_C_Tuner_autostart.sh -> als je de DVB-C wil gebruiken ofwel ./DVB_T_Tuner_autostart.sh -> als je de DVB-T wil gebruiken en dan de DM800 herstarten en klaar is kees
masterw Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 even ter info, ik gebruik nu Gemini3 v0.23-r6 op een iCVS-Image-dm800-04.02.2011 en DVB-C HD werk nu perfect zonder freezes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen