Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste satvrienden,ik heb sinds kort een dm800hd,ik heb jaren een 7000s gehad en daar had ik een usb-stick achter zitten waarmee ik de img's draai en vaak dingen opneemt,mijn vraag is,welke prog.moet ik nu gebruiken om een image op de usb te zetten?en wat moet de relatie zijn tussen de img in de flash en usb?tenslotte,hoe gaat het openemen zelf te werk?een hdd is voor mij geen optie en ik ben gemini img's fan..dank u zeer.

gr,Sinbad

Geplaatst:

Dat is niet meer met enigma2 image op usb stick.

Gewoon de pli image erin zetten, en je hebt alles compleet.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

bedankt voor je reactie,maar wat zijn de 2 usb ingangen voor dan?alleen voor wifi verhalen?het gaat mij niet echt om welke img,ik vind pli ook erg goed maar gewoon kunnen opnemen zonder moeilijk doen met hdd inzetten enzo.

gr sinbad

Geplaatst:

Sinbad

Image zet je op de usb stick met het programmaatje meoboot.Deze installeren in je box.Voor een stap voor stap beschrijving heb ik je even een pm gestuurd.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Of misschien is Barry Allen een optie? Ik heb dan welliswaar geen 800HD, maar wel een 7025 die mbv Barry Allen images op een CF draait. Zelfde principe dus.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sinbad
bedankt voor je reactie,maar wat zijn de 2 usb ingangen voor dan?alleen voor wifi verhalen?het gaat mij niet echt om welke img,ik vind pli ook erg goed maar gewoon kunnen opnemen zonder moeilijk doen met hdd inzetten enzo.

gr sinbad

Dat had ik in het begin ook maar je zet er bv je picons op en ik laat mijn timeshift op de usb lopen ,en bv een backup.

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen