Ga naar inhoud


[TV op je PC scam]


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Er zijn nog altijd mensen die menen voor paar euro legaal 1500 zenders op hun PC te kunnen bekijken, waaronder courante zenders.

 

Vandaag weer zo'n klotzkopf uit oost limburg die in zich zelf geloofde. Ik zit in westelijke mijnstreek :-)

 

Legaal paar zenders op die manier te bekijken voor ca. 40 dollar. Voor de rest is Sat, DVB-T en Ziggo wat er loopt naast die wankele internetstreams en uitzending gemist.

 

Dus geen 6 euro overmaken ...................

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rudolfdebeer
Er zijn nog altijd mensen die menen voor paar euro legaal 1500 zenders op hun PC te kunnen bekijken, waaronder courante zenders.

Vandaag weer zo'n klotzkopf uit oost limburg die in zich zelf geloofde. Ik zit in westelijke mijnstreek :-)

Legaal paar zenders op die manier te bekijken voor ca. 40 dollar. Voor de rest is Sat, DVB-T en Ziggo wat er loopt naast die wankele internetstreams en uitzending gemist.

Dus geen 6 euro overmaken ...................


Snap ik dit??

Verklaar je nader confused

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het wel, alhoewel het niet echt duidelijk neergezet is.

 

Er worden regelmatig advertenties geplaatst op allerlei sites waarin voor een paar euro een softwareprogramma wordt aangeboden waarmee je duizenden zenders zou kunnen kijken.

Dit klopt ook wel, maar dat zijn gewoon internet streams die je anders ook gratis kunt kijken.

 

Eigenlijk betaal je voor iets wat sowieso gratis te bekijken is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Janneman, klopt, soms krijg je ook gewoon dooie link.

 

De Klotzkopf die ik tegenkwam wist te vertellen dat hij in Duitsland op vakantie voor slechts 6 euro de hele wereld op zijn laptop kon bekijken. Zou die site TVopjePC zijn

 

Dus niet............ te diep met zijn neus in de verse sneeuw gelegen denk ik dan.

 

Er is een vrij goede amerikaanse site naar alle beschikbare internet tv sites, maar ook zij hebben links die niet werken.

Nogal wat buitenlandse stations sperren buitenlandse vragers vanwege rechten of overload. Zelfs die land-IP-fake toestanden functioneren niet meer.

 

Moraal, koop wat leuks voor 6 euro in de winkel. Of stort op liefdadig doel.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dit als oplichting trouwens. Als je duidelijk aangeeft een mediaplayer te willen verkopen voor 6 euro ofzo... niets mis mee (je bent hoogstens dom om een dergelijk programma te kopen)...

Maar er wordt alleen gezegd dat je door 6 euro te doneren al die gratis kanalen kunt kijken.

De suggestie wordt gewekt dat je die kanalen alleen kunt kijken door te betalen. En daar wringt de schoen wat mij betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...