Ga naar inhoud

Problemen met Gmail Imap. Account exceeded bandwidth limits. (Failure)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik gebruik Gmail imap op mijn macbook en heb momenteel last van een geblokkeerd account

ik had een 30 sec fimpje met de iphone4 gemaakt welke ik als bijlage in een mailtje wilde versturen. ik had niet in de gaten dat het bestand 34 mb groot was. ik kreeg het mailtje niet verstuurd en sindsdien is mijn account geblokkeerd. mijn

"terugzetten map" in Mail vult zich steeds met dat bewuste mailtje. ik heb ze allemaal verwijderd en ook de prullenmand leeggemaakt maar ik kan nog steeds geen mail meer ophalen. wel versturen. Dit op zowel mijn macbook pro als mijn iphone4.

ik heb ook de unlock Captcha optie geprobeerd maar dat heeft niet geholpen.

https://www.google.com/a/domain.com/UnlockCaptcha

het schijnt dat na 24 uur automatisch het account weer door google wordt vrijgegeven. het is bij mij woensdagavond gebeurd en gisteravond (donderdag) hoorde ik idd weer het geluidje van de iphone dat er mailtjes waren binnengekomen. maar het account is daarna meteen weer geblokkeerd geraakt want ik kan nog steeds geen mail ophalen en krijg nog steeds de melding: Account exceeded bandwidth limits. (Failure)

wie kan mij helpen?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Staat je mailtje nog in de outgoing map waardoor je foon probeert de mail alsnog te sturen ?

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen