Ga naar inhoud

Geen K5/K10 meer...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Sinds kort heb ik een Hyundai ontvanger: de HD-DCPVR02. In combinatie met een Irdeto en de ECM patch kan ik er ook de funkaarten gebruiken. Nu heb ik alleen geen K5 en K10 meer. Eurosport heb ik er al helemaal niet mee gehad. Heeft iemand hier misschien een oplossig voor? Hetzelfde kaartje geeft op mijn Nokia 9500 met K5 en K10 wel beeld (ook met Eurosport, trouwens). Is dit een bekend probleem van de Hyundai's?

Alvast bedankt,

Peter

Geplaatst:

Wat ik in jouw geval zou doen is de laatste patch van maart erop zetten (niet de nieuwste patch in verband met audio stream problemen) en ook een kanalen lijst van de site van Prdehoop af halen. Hiermee moet het problem opgelost zijn omdat ik net nog K5 en K10 gecheckt heb.

Succes,

JD

Geplaatst:

Hallo,

Volgens mij is er maar 1 keer een patch uitgegeven voor de HD-DCPVR02.

Ik denk dat je praat over de patch voor de HSS-1000ir?

groeten Croc

Geplaatst:

Dat lijkt mij dus ook!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Oeps..........

Even niet goed gelezen, heb wat te snel willen zijn met helpen!!

Excuus voor de foutieve informatie.

Nee dan heb ik niet direct een oplossing/antwoord voor je probleem/vraag!!

Succes

JD

Geplaatst:

Toch bedankt!

Ik ben namelijk na je bericht even opnieuw gaan kanalen zoeken en sindsdien werken ze weer!

Nou heb ik alleen nog steeds geen Nederlandse Eurosport met de Hyundai en ook heb ik geen geluid op de franse Cartoon Network (zowel Frans als Engels) Is dit een bekend probleem van de Hyundai's?

Alvast bedankt,

Peter

Geplaatst:

Heb een tijdje terug op canal+ en zenders als cartoon netwerk ook problemen gehad met audio gebeuren, maar heb toen voor de Hyundai 1000 de laatste patch (maart) geinstalleerd en daarna was dat probleem over.

Dus wellicht dat je moet wachten tot een nieuwe patch ofzo...

Maar het zijn natuurlijk niet de spannendste zenders, dus....

In ieder geval succes en ook bedankt voor het delen van je oplossing.

JD

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen