Angeline Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Ik heb sinds gisteren een canal digitaal smartcard in huis. Ik heb een lijst van het internet gebruikt om een kanalenlijst te maken - en deze geupload naar mijn vu+ Het rare is dat de zenders die niet in mijn pakket zitten - wel open staan (hallmark, 13th street etc) Klopt dit?
Gast wanderer Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 de eerste maand mag je altijd smullen van het totale (nou ja bijna totale) aanbod van CD....
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 als je een nieuwe abo-kaart hebt komt meestal ook een twee weken lange lekkermaak functionaliteit als toefje slagroom erbij dus binnenkort zijn die weer weg na activatie management en kaart cccam per internetbrowser kijken adresregel IP-van-je-Receiver:16001 en je ziet wat CCcam doet / of entitlements wat de kaart aan updates heeft gehad. ciao wanderer 2 weken of 1 maand?? nou ja geniet maar Get It On T-Rex
Angeline Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Geplaatst: 10 december 2010 Super!!!!!!! Niet dat ik al die zenders WIL gaan nemen - maar het is altijd leuk om alle filmzenders even lekker te kijken! (zeker zo met de kersttijd die er aan komt). Misschien moet ik mijn 1tb schijf dan maar lekker voor gaan gooien - met materiaal voor 'later' Dank je voor de info!
Cobus R Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Dat zou ik wel doen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Snoopy Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Citaat: cccam per internetbrowser kijken adresregel IP-van-je-Receiver:16001 en je ziet wat CCcam doet / of entitlements wat de kaart aan updates heeft gehad. Geprobeerd, werkt (helaas) niet, tips ?? Heb versie 2.14. EDIT Werkt wel, moet er effe http:// voor tikken (voorbeeld):http://192.168.0.25:16001/
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Snoopy, dan heb jij een speciaal windows relevant internet browser probleem en de name server werkt niet zoals een browser zou moeten adressen kunnen resolven / oplossen probeer eens firefox. ciao Uhm neen sorry dat ligt inderdaad aan je enigma2 ingestelde settings... sorry Snoopy standaard is het http: enzovoort Get It On T-Rex
Gast 1664 Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Sommigen spreken het tegen, maar anderen bevestigen dit: blokkeer de emm's naar je kaart tot ie uitvalt (die datum staat nu op je kaart). Die datum ligt meestal ca. 2 maanden in de toekomst, heb je langer de tijd om je schijf vol te laten lopen.
Zilverster Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 @1664, Citaat: blokkeer de emm's naar je kaart tot ie uitvalt En mocht het zover komen dat de kaart uitvalt, zal je een Heractivatie moeten aanvragen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast 1664 Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Zo lang niet beide datums ( managment en canaldigitaal) verlopen zijn zal de kaart 'vanzelf' weer actief worden. Maar een heractivatie aanvragen is ook geen ramp hé
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen