boarder Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Bij het herstellen van deze video is uit het toestel een metalen beugeltje gevallen wat ik nietkan thuiswijzen. Het toestel werkt terug maar ik had graag dat laatste stukje teruggeplaatst. Zelfs op de service manual kan ik het niet terug vinden. Wie kent dit onderdeel en weet waar het hoort?
satencom Geplaatst: 10 december 2010 Geplaatst: 10 december 2010 Heb je er ook een foto van Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
boarder Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Geplaatst: 10 december 2010 Mijn fototoestel is in gebruik, mijn microscoop is te groot; het resultaat is met de scanner. IMG.pdf
satencom Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Het lijkt een bescherm plaatje, ik denk dat het niet erg is, dat het er niet meer in zit. Wat was er aan de hand met de TV/VIDEO Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
boarder Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Geplaatst: 11 december 2010 Bandenvreten: het tussenwiel vervangen en de koppen gereinigd. Ik heb het toestel ondertussen dichtgedraait; het zal verder moeten zonder dat plaatje.
Steve Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 waarschijnlijk hoort het plaatje aan de rechterkant boven de cassette houder.
satencom Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Ja dit is een veel voor komend probleem bij een video ,ik heb ze hier wel gehad met het zelfde probleem ,en de nieuwe aandrijfriempjes vervangen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen