bigm Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 ik moet toegeven dat dit zo erg stabiel loopt met orginele image en gp3 add-on beter dan gp5.1 die liep nog wel eens vast bij mij. zelfs rytec epg werkt gewoon zonder al teveel moeite wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Zatter Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Ik Rytec/Milo niet goed aan de praat met iCVS+GP3 en Newnigma had hoogte punten maar ook diepte punten. Sinds vanmiddag draai ik Oozoon Experimental+GP3 en dat gaat veel beter en alleen de interactie tussen plugins van Oozoon en GP3 wringen nog op enkele plekken. Rytec/Milo werkt perfect en nu moet ik nog uitvinden hoe ik kan inlezen zonder de GUI te hoeven starten. Oozoon zit zoveeeeeeel plugins en extensions in dat ik nog wel weken bezig ben om te kijken wat het allemaal doet. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
speedy Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 De samenwerking Ozoon + Gp3 snap ik niet hoor,waarom nog es die extra plugin als je via ozoon alles al kan afhalen ? Pers vind ik de gp3 nog verre van ok als ik die vergelijk met PLI of Newenigma maar das nat persoonlijk ! Greetz Speedy
Zatter Geplaatst: 20 december 2010 Geplaatst: 20 december 2010 Ik vanaf mijn DM7000 met Gemini vandaar mijn voorkeur. GP3 ondersteund XMLTV niet en die kan ik dan weer uit Oozoon halen. CrossEPG is goed maar als ik de EPG op haal van 150.000 events dan kan ik niet meer wisselen van zender. Dit kan ik wel bij XMLTV zodra de teller gaat lopen. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
basvelt Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Waar staat die software kan hem nergens vinden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen