Ga naar inhoud


Sjaak(k) & Kimble


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Mochten leden zich afvragen waarom Sjaak(k) en Kimble niet meer op dit forum aanwezig zijn, wil ik onze kant van het verhaal, ofwel de waarheid even kort toelichten:

 

Kimble was moderator, maar is op mijn verzoek in zijn proefperiode gestopt. Ondanks zijn onmiskenbare inzet van tijd en ijver, waren wij van mening dat het niet soepel ging.

 

Wij kregen zeer regelmatig klachten van leden over beslissingen genomen door Kimble. Wie (welke moderator) een waarschuwing uitdeelt is in de meeste gevallen voor leden niet inzichtelijk. De taak van een moderator is zijn collega's te onlasten en niet om ze juist te belasten. Om die reden is besloten het proef-moderatorschap van Kimble niet te verlengen.

 

Sjaak(k) is na talloze waarschuwingen voor onbehoorlijk gedrag en met name het steeds weer uitlokken van discussies die uit de hand liepen en zijn zeer eigenwijze gedrag, tijdelijk gebanned, heeft zich daarna vrijwel meteen weer misdragen en is toen voor langere tijd (wel nog steeds tijdelijk) gebanned.

 

Omdat hij hier zo'n enorm probleem van maakte is gezamelijk besloten dat hij hier niet meer zal terug keren. Hij heeft mij vervolgens talloze keren op zeer vervelende wijze 'verzocht' zijn berichten te verwijderen, maar omdat dit alle topics waar hij ooit aan heeft deelgenomen volstrekt uit verband zou trekken, is besloten in het belang van de leden en het forum als geheel, aan dit 'verzoek' geen gehoor te geven.

 

Nu blijkt dat Sjaak(k) toegang had tot een besloten moderator forum. Een forum waar moderators als hechte club ook regelmatig privézaken met elkaar bespreken. Hij hoort daar uiteraard geen toegang te hebben. Deze toegang verkreeg hij door onder een andere naam als een normaal lid in te loggen. Dit lid had de rechten om in dit moderator forum te kunnen lezen, onrechtmatig verkregen.

 

Na wat onderzoek van de administrator log files blijkt Kimble op 5-10-2010 deze rechten in zijn hoedanigheid als moderator stiekem aan 2 'dummy leden' verstrekt te hebben. 5 dagen voordat wij definitief afscheid van hem hebben genomen dus.

 

Wij beschouwen deze daad als inbraak op onze server en spreken dan ook onze verontwaardiging uit over deze zeer misselijke streek.

 

Zowel Sjaak als Kimble hebben daarmee het vertrouwen van alle moderators, maar ook alle leden zwaar geschonden.

 

Wij betreuren deze situatie en vanzelfsprekend zijn alle accounts permanent geblokkeerd en zijn zowel Kimble als Sjaak op sat4all permanent en zeer nadrukkelijk niet meer welkom en ontzeggen wij hen het gebruik van deze site volledig.

Bij hernieuwd misbruik zal alsnog aangifte van inbraak worden gedaan.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Vandaag heb ik telefonisch (op zijn initiatief) een lang gesprek met Sjaak gehad.

 

Hij heeft toegegeven dat het verkeerd was om gebruik te maken van de door Kimble gestolen gegevens en zichzelf zo toegang te geven tot de interne sat4all moderator forums.

 

Omdat Sjaak spijt betuigd en Kimble beloofd heeft van het forum geheel weg te blijven en ons niet meer lastig te vallen, is er besloten geen aangifte van inbraak te doen.

 

Ook heb ik met Sjaak lang gesproken over de reden waarom hij in het verleden nogal eens een waarschuwing kreeg en hierdoor is er over en weer meer begrip voor de situtatie ontstaan.

 

Om die reden heb ik de moderators voorgesteld om Sjaak weer toegang tot het forum te verstrekken.

 

Die beslissing nemen uiteindelijk de moderators gezamelijk, maar ik sta daar zelf positief tegenover.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak heeft denk ik een heleboel mensen geholpen, waaronder ik. Tuurlijk maakt iedereen fouten; ik wens Sjaak dan ook écht een neiwue kans toe. Hetzelfde overkwam mij; ik ben bij een community 2x gebanned, maar na een belofte dat ik me zou gedragen, is het totnu toe goedgekomen (nu al 3 jaar geen ban gehad!). blush

 

Welkom Sjaak!

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen,

 

Alvast een compliment voor Michel, vind het zonder meer toppie dat je de tijd en de moeite neemt om een dergelijk probleem alsnog tracht op te lossen.

 

Hoop dan ook dat beide heren alsnog weer terug komen en hoop dan ook dat Kimble weer terug keert als mod....hij was nog maar pas begonnen dus moet wellicht nog wat meer haar op zijn tanden krijgen als mod :D

 

Al met al een goede ontwikkeling hier op sat4all.

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Hoop dan ook dat beide heren alsnog weer terug komen en hoop dan ook dat Kimble weer terug keert als mod....hij was nog maar pas begonnen dus moet wellicht nog wat meer haar op zijn tanden krijgen als mod :D

Heb je het openingsbericht wel goed gelezen? crazy

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

cybercrime

 

Ja sorry hoor maar volgens mij is het strafbaar.

 

ja ook hebben bijde hebben mij wel ééns geholpen met dingen die ik vroeg.

 

Maar mijn mening is dat dit niet kan.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Big fellow,

 

Had ik idd nog niet gelezen, ik reageerde wellicht iets te enthousiast op het "laatste" bericht van Michel....maar misschien komt het wel omdat er de laatste tijd erg veel gerenommeerde mod's en leden zijn verdwenen...oa aart, kimble sjaak,duwgati.enz....misschien word het eens tijd oude geschillen eens aan de kant te gooien en weer eens het oude vertrouwde sat4all te worden... ik weet zelf wat het is om als sat liefhebber hier een ban aan je broek te krijgen of door grote onenigheid met onze strenge doch rechtvaardige Tox toch maar te besluiten je account te laten wissen ( toen vond ik dat prima ) maar toch maar weer eens na een jaartje je aanmelden hier met een nieuwe naam en weer van voor af beginnen omdat het hier toch altijd nog ondanks alle verschillen erg fijn toeven is. denk dat ik zeker niet de enige ben............

 

 

Groetjes............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rootical
Dit snap ik nu toch echt niet, een familieruzie gooi je toch ook niet zo op straat?


Als we er nou eens van uit gaan dat we hier "binnen" de familie aan het discuseren zijn.....het onthouden van info werkt zo te zien ook niet echt.


Groetjes..............
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat jij niet snapt dat hier vragen onder de leden over worden gesteld dat snap ik niet.

 

vandaar de uitleg!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn met Sjaak(k) wel altijd leuke babbels en een beetje rebel hoort hier toch ook wel thuis.

 

Wat ik wel niet begrijp is waarom hij zo per se stiekem wou meelezen in het moderatoren-forum, maar goed ik ga geen olie op het vuur gooien en we zullen wel zien wat de moderatoren hierover beslissen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Om die reden heb ik de moderators voorgesteld om Sjaak weer toegang tot het forum te verstrekken.

Die beslissing nemen uiteindelijk de moderators gezamelijk, maar ik sta daar zelf positief tegenover.


Okee Sjaak(k) het voor deel van de twijfel heb je, als je maar niet meer over "koffie" begint :D:Dcrazy

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...