Ga naar inhoud


Sjaak(k) & Kimble


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helemaal mee eens

Origineel bericht van: Paullo
Het zijn met Sjaak(k) wel altijd leuke babbels en een beetje rebel hoort hier toch ook wel thuis.

 

Wat ik wel niet begrijp is waarom hij zo per se stiekem wou meelezen in het moderatoren-forum, maar goed ik ga geen olie op het vuur gooien en we zullen wel zien wat de moderatoren hierover beslissen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide heren hebben naar mijn mening op deze manier het vertrouwen van moderators en leden ernstig geschaad. Sjaak heeft ook toegang gehad tot bepaalde privegegevens van jullie en mij. Ik snap dan ook niet dat uberhaupt wordt overwogen hem weer toegang te geven.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Rootical
Dit snap ik nu toch echt niet, een familieruzie gooi je toch ook niet zo op straat?
Waarom nu weer zo publiekelijk, vind dit tamelijk smaakloos. frown
Ongeacht wie of wat de oorzaak ook mogen zijn.

En neem me niet kwalijk als ik nu weer iets verkeerd zeg.


Is is ook nooit goed he.

Als we alles geheim houden en dit soort topics niet plaatsen of verwijderen plegen we onnodige geheimhouding en censuuur, plaatsen we het wel is het ook niet goed.

Er is weloverwogen besloten het wel uit te leggen, omdat anders een groot risico bestaat dat er wel onjuiste informatie de wereld in wordt gebracht en sat4all weer de boeman is.

Bovendien vind ik inbraak op een gesloten systeem door twee oud leden, belangrijk genoeg om te vermelden.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Hoi allen,

Alvast een compliment voor Michel, vind het zonder meer toppie dat je de tijd en de moeite neemt om een dergelijk probleem alsnog tracht op te lossen.

Hoop dan ook dat beide heren alsnog weer terug komen en hoop dan ook dat Kimble weer terug keert als mod....hij was nog maar pas begonnen dus moet wellicht nog wat meer haar op zijn tanden krijgen als mod :D

Al met al een goede ontwikkeling hier op sat4all.

Groetjes...........


Sluit ik mij volledig bij aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kimble komt echt absoluut niet terug en al helemaal niet als moderator. Dat wil echt helemaal niemand in de moderator groep.

 

Kimble heeft ingebroken op sat4all door tijdens zijn moderatorschap zijn sleutels te kopieeren en aan een ander te geven. Hij heeft ons vertrouwen ernstig geschaad en misbruikt.

 

Ik begrijp niet hoe je hem dan nog terug kunt wensen.

 

Kimble is een ordinaire inbreker. Die wil je toch niet in ons midden?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Open brief van Sjaak:

 

---------------------------------------------------------------

 

 

@Allen, ik heb met sat4all beheerder Michel een intensief maar prettig telefonisch gesprek gehad.

Wij hebben samen onze standpunten uitgewisseld, dit heeft zeer verhelderend gewerkt voor beide partijen.

Ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat ik goed fout zat door in het moderator forum mee te (kunnen) lezen.

Ik heb hierover ook nog een intensief telefonisch contact gehad met Kimble over deze onverkwikkelijke zaak.

Kimble heeft mij volledig carte-blanche gegeven om uitleg aan jullie te geven over het één en ander.

Het was gewoon niet goed gebruik te maken van deze lees-optie die mij door ex moderator Kimble geboden is.

Iedereen zal zich afvragen, waarom wil iemand dit? Soms wil je wel eens iets weten uit…. nieuwsgierigheid?

Maar gedane zaken nemen geen keer daarom verontschuldig me hiervoor bij Michel de beheerder en alle moderatoren en de leden van sat4all.

(ik kan jullie nog wel vertellen dat jullie niets missen als je niet kan meelezen in het moderator forum, maar dat terzijde).

 

Een minder belangrijke reden voor mij was om met Kimble mee te gaan was dat ik een meningsverschil had met Michel over het verwijderen van mijn account en alle berichten.

Ik had moeite met deze boardregel:

 

1. Auteursrechten - Het kopiëren van informatie op sat4all is niet toegestaan

Alle berichten en informatie die op sat4all geplaatst zijn en worden, zijn eigendom van Sat4all of van de auteur van desbetreffend bericht.

 

Michel heeft daar een voor mij plausibele uitleg aan gegeven, dat het woord “of” inhoud dat geplaatste berichten eigendom zijn en blijven van sat4all,

Maar dat ik mijn geplaatste berichten wel zonder bronvermelding(die staat immers in mijn bericht) mag gebruiken op of voor welk medium dan ook.

Het verwijderen van mijn berichten zou inhouden dat er “gaten” in de onderwerpen zouden vallen zeker gezien het feit naar het aantal postings die ik in de loop der tijd heb gehad.

Het belang van de leesbaarheid is in deze belangrijker dan mijn vermeende auteurs rechten op mijn berichten

Ik kan na uitleg van Michel wel met deze regel leven, en ik ben blij dat Michel mij de kans geeft een nieuwe start te maken ondanks dat ik in de fout ben gegaan.

Ik heb een lange staat van dienst bij sat4all, met vele ups en downs, waarschuwingen en ban´s, maar dat krijg je als je 13300 berichten plaatst vanaf 2002.

En zo als het spreekwoord luidt “Hoge bomen vangen veel wind”.

Michel de beheerder van sat4all laat mijn terugkeer wel afhangen van het gehele moderator-team.

Vandaar dat Michel het slotje van deze sticky even afgehaald heeft om mij de gelegenheid te geven mijn kant van de zaak toe te lichten.

De toestemming tot terugkeer was er nog niet dus vandaar dat ik wat later kan reageren.

 

Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben wat ik gedaan heb, het was en is gewoon fout wat ik deed, dat zal niet meer gebeuren.

 

Groeten Sjaak.

 

 

---------------------------------------------------------------

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel


Hij heeft toegegeven dat het verkeerd was om gebruik te maken van de door Kimble gestolen gegevens en zichzelf zo toegang te geven tot de interne sat4all moderator forums.

Ook heb ik met Sjaak lang gesproken over de reden waarom hij in het verleden nogal eens een waarschuwing kreeg en hierdoor is er over en weer meer begrip voor de situtatie ontstaan.

Om die reden heb ik de moderators voorgesteld om Sjaak weer toegang tot het forum te verstrekken.

Die beslissing nemen uiteindelijk de moderators gezamelijk, maar ik sta daar zelf positief tegenover.



Dat begrijp ik dus niet. Iemand heeft ingebroken in je systeem en dan wordt die weer toegelaten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe jij over kimble denkt kan ik alleen maar mee instemmen.

 

Hoe je het ook went of keert heeft sjaak(k) hier ook al zoveel waarschuwingen gehad en nu dit weer.

In mijn ogen moeten ze beiden verdwijnen hier maar dat is puur persoonlijk.

 

De toekomst zal uitwijzen wat de oplossing was.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit in de aard van het beestje om -na verloop van tijd- weer in de fout te gaan! Maar vele mensen werden geholpen met hun vragen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een crimineel pak je ook op.. wordt berecht, gaat de bak ik ( ban! ) en komt later de bak weer uit... en mag gewoon weer integreren. echte vaak wel onder toezicht.

 

het praat niet goed wat de 2 heren gedaan hebben. maar "ooit" verdienen ze een nieuwe kans.

 

mits de heren zich aan een goed stel regels weet te houden. niks mis mee als ze gewoon mee lezen op het forum ( zonder account.. )

 

wel als ze een "clone" aanmaken...

 

en mochten de heren zich na hun straf periode weer toegelaten worden, dan moet je natuurlijk nog wel streng zijn om terugval en herhaling te voorkomen.

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wiens kostbare tijd gaat hier allemaal inzitten? Voor zover ik het kan overzien vooral Michel.

 

Als iemand herhaaldelijk met te veel drank op achter het stuur wordt opgepakt (ban), wordt de rijbevoegdheid permanent ontnomen (permaban).

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

tis waar leg je de grens natuurlijk....

 

 

iemand die 3x gepakt is in 10 jaar met een klein beetje te veel.. of iemand die 3x gepakt is in 1 jaar die veel te veel heeft gehad?

 

en de "tijd" die er in gaat zitten, dat is natuurlijk ook weer waar..

 

maar goed dat is niet aan mij om te beslissen als Michel ( en andere mods ) daar tijd in willen steken.

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Mrbeam
En wiens kostbare tijd gaat hier allemaal inzitten? Voor zover ik het kan overzien vooral Michel.


Nou nee, juist vooral de tijd van de moderators. Vandaar dat zij heel terrecht als team ook het laatste woord hebben.

Het is best al een hechte club geworden en ik ben uitermate te spreken over hoe zij eigen initiatief tonen en zaken goed aanpakken.

Ter verdediging van Sjaak: Het is niet goed te praten wat hij gedaan heeft. Ik heb er ook geen begrip voor en ik denk dat je dit ook op geen enkele wijze goed kunt praten. Ik vind wel dat je je excuses kunt aanbieden. Dat heeft Sjaak op eigen initiatief gedaan en dat siert hem.

Ik heb al sinds 2002 een conflict met een ondernemer uit zoetermeer die de meest nare dingen en onwaarheden over mij op zijn forum, maar ook op talloze andere forums onder allerlei schuilnamen schrijft. Die laffaard is niet eens bereid tot een goed gesprek. Als ik hem uitnodig om op neutraal terrein een biertje te gaan drinken en als twee volwassen mannen een probleem uit te praten schrijft die halve gare hij op zijn forum dat ik hem bedreigd heb wink

Dan is Sjaak ten minste een vent en neemt zijn verantwoordelijkheid.
Sjaak heeft zich mee laten slepen door Kimble en kimble is ook de persoon die misbruik heeft gemaakt van zijn positie als moderator door in te breken. Sjaak heeft wel meegekeken, maar niet de daadwerkelijke inbraak gepleegd.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wat het in de verste verte met wikileaks te maken Kan hebben is dat er een nieuw bewustzijn en potente reacties en reactievermogen op gepubliceerde kwesties ontstaat.

 

de virtuele kennis <> de echte kennis of vriend/vertrouweling

 

zo ontstaan gedurende enkele jaren banden met mensen die je nooit hebt ontmoet, maar ook enkelen die je persoonlijk ontmoette juist wegens de activiteiten op een forum.

 

een gepleegde "cybercrime" en zijn dader zou je echter compleet anders hanteren in de werkelijkheid, omdat je er dan wel bewust van bent wat dat bewustzijn vraagt.

 

ciao

 

90

John Mayall

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...