Ga naar inhoud


Sjaak(k) & Kimble


Michel

Aanbevolen berichten

Is er niet een oud spreekwoord dat zegt:

 

"zonder dwarsliggers rijden er geen treinen over een recht spoor" ??

 

hier en daar een goede discussie is heel gezond, zonder grof te zijn moet het zelfs mogelijk zijn op elk forum.

Inbreken op een site, waarop je geen rechten heb, is wat anders. Maar ook in de gewone real-wereld kan iemand weer volledig integreren in de samenleving na de straf, dus waarom hier niet?

Na een tweede fout is het dan zonder pardon......aftaaien.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het lijkt hier wel een moderne schopstoel. Ikzelf en de andere leden hebben geen beslissingsrecht. Enkel de "baas" en de mods moeten hierover beslissen. En ja, die zonder zonde is werpe de eerste steen. Dat staat toch in een of andere bestseller.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar leefregels, die ik graag met een ieder wil delen.

 

Een van deze regels is dat ik mij in kwesties als deze altijd afvraag: "Ben ik bevoegd?". In deze kwestie ben ik duidelijk niet bevoegd, daarom past het mij niet om hier iets uit te spreken dat ik ergens voor of tegen zou zijn.

 

Volgens mij heeft Michel deze informatie ook niet hier geplaatst om te weten of ik ergens voor of tegen zou zijn, maar alleen om mij en anderen wat achtergrondinformatie te geven. Dat is zijn recht, en ik dank hem hartelijk voor zijn mededeelzaamheid.

 

Een andere leefregel is dat ik geen voorbarige conclusies moet trekken. En dat laatste vooral niet, als het duidelijk is dat ik niet alles weet. Daarom trek ik ook geen conclusie, want ik weet alleen dat wat Sjaak(k) en Michel hier hebben geschreven, en meer hoef ik ook niet te weten. Het was voor mij alleen puur ter informatie, zoals al eerder gezegd, niet om er verder wat mee te doen.

 

Ik wil zowel Michel als Sjaak(k) wel een compliment wil geven dat ze heel sportief zijn geweest om hier open hun bijgestelde mening weer te geven.

 

En verder ga ik mij weer bezig houden met mijn eigen fouten, daar heb ik de rest van de dag wel weer voor nodig...

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze info had naar mijn mening geplaatst moeten worden nadat men had besoten om vrind Sjaak weer tot Sat4all toe te laten.

 

Wat heeft deze info en discussie voor zin als besloten wordt om hem niet toe te laten .

 

Misschien is er al besloten om hem toe te laten en is deze mededeling ter voorbereiding aan ons mede sat4allers dat het "enfant terrible "er weer aan komt wink

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dank de beheerder voor de openheid,

maar er zullen altijd wel wat vraagtekens blijven.

 

De kimble in zijn eerste leven, (tot 2005) kon ik waarderen om zijn kennis en kunde.

De Kimble vanaf 2009 als veel poster en behulpende hand toestekend, maar ook (niet altijd terecht) belerend.

Kan mij voorstellen waarom hij moderator werd (in een moeilijke tijd van het forum),

maar vond het zelf een risicovolle beslissing van de eigenaar.

Het zijn sterke schouders welke de weelde van de verantwoording kunnen dragen.

Ik kan mij best voorstellen dat men een achterdeur zou openlaten om zijn nieuwsgierigheid te kunnen lessen,

indien je ergens weggaat wat je aan het hart gegroeit is.

Niet beseffende dat het huisvredebreuk zou zijn.

 

Betreffende sjaak(k) hebben velen al hun mening gegeven.

Hij is al vaker teruggekomen van bans.

Een overweging voor de mods zou kunnen zijn om hem niet toe te laten tot offtopic, zodat zijn discussies alleen maar boardverruimend kunnen zijn.

 

maar door de opmerking van Michel

Citaat:

Om die reden heb ik de moderators voorgesteld om Sjaak weer toegang tot het forum te verstrekken.

 

Die beslissing nemen uiteindelijk de moderators gezamelijk, maar ik sta daar zelf positief tegenover.

 

wens ik de heren mods suc6 met deze moeilijke beslissing.

 

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou fijn zijn als mensen wie zich in deze discussie mengen eerst alles goed lezen alvorens een reactie te geven.

 

Persoonlijk maakt het me niet zoveel uit of deze heren weer wel of niet toegang worden verleend. Iedereen maakt fouten, mensen zoals Sjaak blijkbaar keer op keer, maar ja... als iemand dan de moeite neemt om op een fansoendelijke manier zijn fouten goed te maken.

 

Je kan een hele discussie starten over de ernst van de daden. Over de motivaties (midden in scheiding b.v.) of weet ik wat er allemaal voor een zaken bij kunnen worden gehaald om argumenten aan te dragen waarmee de daden als onvergeefbaar of vergeefbaar kunnen worden gemaakt.

 

Het enige wat telt is de lijn die S4A wil volgen en hoe men de ladder van zwaarheid indeelt m.b.t. overtredingen. Ga je dit soort mensen keer op keer weer toelaten of zeg je na 1 overtreding van deze ernst tot nooit weer ziens.

 

Suc6 aan de heren mods.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan S4A aan de andere kant nog geloofwaardig waarschuwingen en bans uitdelen, als dit nog niet erg genoeg is en er gewoon wordt doorgegaan alsof er niks gebeurd is?

 

Als ik hier twee keer k*t roep, sta ik buiten!

 

Waar zijn de verhoudingen dan?

 

Ik vind dit willens en wetens een foutieve/criminele aktie, met voorbedachte rade. Heel bewust en weloverwogen, dus een sorry is niet aan de orde.

 

Ik heb ook wel eens een waarschuwing/ban gehad, voor heel wat minder dan dit. Dan is uitleggen, sorry, kwam door dit en dat, of hoe ver door het stof gaan dan ook, ook niet voldoende. Krijg je op een gegeven moment gewoon geen antwoord meer.

 

Nee, ik vind ik het niet kunnen dat hierover gewoon wordt gezegd: zand erover.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, om die reden is het eigenlijk onacceptabel als iemand weg zou komen met het inbreken in het systeem. Ik heb helemaal niets tegen Sjaak of Kimble en met beide heb ik nooit iets vreemds meegemaakt, maar dit is gewoon een principe kwestie. In hoeverre houdt S4A zijn rug recht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms moet al eens iets openbaar gemaakt worden en het overwegen wat wel en wat niet kan lastig zijn maar in dit geval is het mij toch duidelijk iets dat niet aan de grote klok moest gehangen worden en beter onderling tussen Admin/Moderators en beschuldigden werd afgehandeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De moderators hebben met een ruime meerderheid besloten niet akkoord te gaan met de terugkeer van Sjaak.

 

Toch wil ik Sjaak danken voor zijn fatsoen om in ieder geval telefonisch contact te zoeken en te proberen het conflict op te lossen.

 

Dit topic wordt later vandaag gesloten en in het besloten moderator forum gearchiveerd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien beter om voortaan toelichtingen op gebeurtenissen tussen mods achterwege te laten (lees moddergooien) .

Leden mogen dit ook niet, dus waarom zouden mods dit wel moeten doen?

 

Bovendien zit niemand op die onrust te wachten. Behalve die gene dan die sensatie belust zijn... Uiteindelijk gaat het helemaal niemand wat aan wat er zich achter de schermen afpeelt.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...