Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste dagen valt mij op dat diverse zenders begonnen zijn met 16:9 uitzendingen of aan het testen zijn:

-MTV NL

-Comedy Central NL

-Comedy Central Family

-Cartoon Network NL

-TMF thema zenders

En zelfs erotiek kanalen op de kabel doen mee:

-MvH/Dusk

-Meiden van Holland VIP

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

En vanaf januari - las ik op een Franse site - meer dan waarschijnlijk ook de France 24 nieuwskanalen.

Greets

Geplaatst:

Wanneer komen ook op Canal Digitaal Satelliet en Tvvlaanderen een echte anamorf breedbeeld uitzenden????

TMF

MTV NL

Comedy Central NL

TVoranje

Cartoon Network / TCM

Boomerang

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

Comedy Central ook.

Alleen TMF en de Thema zenders van TMF en Comedy central family bij UPC nog niet in breedbeeld.

Het lijkt dat ze het in stappen aan het omzetten zijn.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Cartoon Network heeft sinds kort bij Canal Digitaal af en toe breedbeeld in letterbox formaat. Dus zwarte balken rondom.

Bij de kabel (las ik elders) en bij de interactieve TV van KPN glasvezel (constateer ik zelf), is het dan anamorf breedbeeld.

Nu CDS nog even wakker worden. smile

Geplaatst:

Dat was ook zo, maar ik zie bij CDS nu ook dat logo aan de onderkant staan ipv de bovenkant zoals tot enkele dagen geleden.

Ik heb van de week eens vergeleken. Het is wel hetzelfde, alleen loopt CDS in vergelijking met KPN Glasvezel zo'n 5 minuten achter.

Misschien was het toeval en is het inderdaad een andere versie. Maar dan zou ik een hele dag moeten monitoren. Ik dank je feestelijk. smile

Geplaatst:

Vanmorgen zag ik tijdens het zappen bij KPN glasvezel op Cartoon Network ook een compleet andere uitzending.

Bovendien werd er Tsjechisch (of een daarop gelijkend iets) gesproken en het werd niet ondertiteld. Het was wel anamorf breedbeeld.

• 2 weken later...
Geplaatst:

De betreffende zenders zijn allemaal van Viacom (MTV).

Zouden ze bij MTV (ongeveer vijf jaar nadat het actueel was) nu opeens wakker geworden zijn?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:

De zender TMF is ook over op 16:9

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

JA echt typisch mtv, voor de laatste 6dagen naar WS, hier vroegen we 2jaar terug na nee kan niet, nu gaat die zender weg en nu kan het ineens wel.

Hopelijk gaat mtvnl nu wel in minimaal 704 uitzenden inplaats van de non pal standaard van 544.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen