Gast bobelen Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 was 3 weken in afwachting van mijn glasvezel aansluiting het wou maar niet lukken, het probleem gevonden Kpn had de glasvezeverbinding nog steeds bezet, gebeld gebeld nieuwe provider heeft gebeld kpn beloofd nu de kabel as maandag vrij te geven. wat is dit toch een heerlijk bedrijf dit kpn ik denk dat de k voor k*t staat
Gast bobelen Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Het drama duurt al 5 weken, kpn houd ten onrechte mijn glasvezel verbinding bezet, dus kan mijn nieuwe provider niets doen. na herhaalde telefoontjes, en een schrijven van \KPN dat alles gecanseld was en de lijn vrijgegeven was dacht ik gelukkig alles ok weer gebeld vandaag dus, sorry sorry weet niet waarom er geen actie ondernomen is maar ik ga het nu doorgeven aan de juiste afdeling. als alles goed loopt is het in orde in de eerste week van januari wat een K*T bedrijf dat KPN
Beheerder Michel Geplaatst: 24 december 2010 Beheerder Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: bobelen wat een K*T bedrijf dat KPN Ik vind dat je nog mild bent. Wij hebben nog veel gekkere dingen meegmaakt met KPN. Daar kan ik inmiddels wel een redelijk boek over schrijven. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Ik heb hier om vergelijkbare redenen kaalkoper. Ook al eens meegemaakt dat ze de lijn administratief niet vrijgegeven hebben en dan kan geen enkele andere provider wat doen. Als je na veel doorzeiken eindelijk geholpen bent met deze administratieve blokkade mag je nog eens 30 dagen wachten voordat een andere provider data erop mag zetten. Noemen ze de coolingdown periode. Ze hebben geluk dat ze niet ergens in een centraal kantoor gezetelt zitten want ik was toen in staat om ze op te zoeken!
Lambik61 Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 je bedoeld: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Origineel bericht van: bobelen kpn beloofd nu de kabel as maandag vrij te geven. Betreffende maandag is geweest, werkt het nu al wel dan?
looney2 Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: bobelen kpn beloofd nu de kabel as maandag vrij te geven. Betreffende maandag is geweest, werkt het nu al wel dan? Zijn verbinding is nu zo snel dat hij sat4all voorbij schiet. Maar denk eerder dat KPN `m volledig heeft afgesloten. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast bobelen Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 nee kpn was vergeten actie te ondernemen, om de nieuwe provider te berichten dat de lijn vrij was disndag wer even bellen kijken of er iets gebeurd is, oh ja ik heb de excuses van kpn dus ik ben nu een gelukkig mens
VriezeNet® Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Origineel bericht van: bobelen oh ja ik heb de excuses van kpn dus ik ben nu een gelukkig mens Nou Bob, daar kun je iets mee...die excuses, ik geef jou een goede raad, hou de vinger aan de pols, bij KPN "vergeten" ze wel vaker wat.
Gast bobelen Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 na alle ellende heeft glasnet het probleem opgelost gisteren tel.gehad de lijn is vrij, nu wachten op de aannemer van de nieuwe provider die me gaat bellen voor het installeren van een modem ben dus 7 weken bezig en zit met een internet verbinding via black berry KPN bedankt en vooral de directeur glasvezel KPN is ergenis ellende en rampspoed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen