Angeline Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Ik heb heel google en sat4all al afgezocht naar tips voor het knippen van ts bestanden die van een HDTV zender zijn opgenomen. Ik kan nog niet iets echt goeds vinden. Het enige wat ik eigenlijk wil - is bij een opgenomen bestand de reclames en teveel opgenomen minuten voor en na wegknippen - omvormen tot een avi hoeft niet. heb de volgende al geprobeerd: - tssniper - mpeg video wizard (van womble) - nog een aantal die niet lekker werkten Wie kan mij (ook al is het heus door anderen ook al gezegd - maar het lukt mij niet het te vinden) een goede editor noemen die het volgende kan: - .ts bestanden (h264) knippen op een makkelijke / duidelijke manier. - eventueel omzetten naar een ander type bestand als dat nodig moet zijn voor het branden naar dvd. Heb smart cutter ook gebruikt - dit lijkt redelijk eenvoudig - maar hier komt een watermerk aan te pas (weet alleen niet of dat alleen aan het begin is - of het hele bestand)
winwiz Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 heb je deze al geprobeerd? H264TS_Cutter Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 TS-Doctor v.1.0.70 (kun je in de database van vuplus-support vinden ciao Coles Corner Richard Hawley
Angeline Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Geplaatst: 12 december 2010 is dat een ding voor windows of voor op de vu? edit: ik zie het al, voor windows! Ga het gelijk proberen.
Angeline Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Geplaatst: 12 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch TS-Doctor v.1.0.70 (kun je in de database van vuplus-support vinden ciao Werkt inderdaad leuk. Enige nadeel - mijn vista laptop (die een dual core processor heeft) wil niet werken met dit programma. Krijg er steeds errors mee. Terwijl mij xp machine, waar ik liever niet mee wil editten omdat het een pentium 4 - 2.8 is, er prima mee wil werken (alleen erg sloom, geluid tijdens preview niet synchroon etc)
Tonskidutch Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 tja, dat kan ik niet verhelpen vista en window7 zouden ermee moeten overweg kunnen (als je de officiële site en de berichten bekijkt). overigens ik werk ook nog steeds op XP-pro (op een moderne kist) tot ongenoegen van microsoft gHA Coles Corner Richard Hawley
JanC Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 Heb goede ervaringen met de H264 versie van VideoReDo, knipt, haalt advertenties weg en plakt het geheel naar MPG, M2V etc. Suc6 Jan XTrend ET 10K, 2 Tb HD, OpenPli 6.1
wied Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 deze site geeft tonnen informatie: http://www.videohelp.com/tools/sections/video-editors-h264-avc Ik omzeil het probleem door SD vast te leggen i.p.v. HD, waarbij avidemux, projectx, Super convertor, e.d. goeie diensten bewijzen (alles freeware!). Er bestaat een duitse editor (50 à 60 €) waarvan ik de naam echter vergeten ben... Sukses sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
wied Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 http://www.€€€€$$$€€€€.com hier de duitse editor waarvan sprake in mijn eerder bericht, helaas niet meer voor de prijs die ik me nog herinner... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen