johndegr Geplaatst: 11 december 2010 Delen Geplaatst: 11 december 2010 Hoi, Ik heb mijn azbox gemount naar mijn dreambox naar mijn basiskaart van canaal digitaal. Dit werkt goed, echter het vreemde is, dat ik alle canaal digitaal zenders (basis geen HD) via deze mount kan ontvangen, maar rtl5 (moeizaam doorstartend) en sbs6, net5 en veronica niet. Deze ziet de azbox niet. Ik gebruik de niet HD zenders op mijn azbox. Dit probleem komt ook voor op mijn azbox plus. Echter, al deze zenders zijn wel zichtbaar op mijn dreambox. Kan iemand hiervoor een oplossing geven? Er wordt 75 kwaliteit en 75 signaal aangegeven dus dat zou goed moeten zijn. Op de dream wordt 2.14 gebruikt en de azbox de laatste multicas. John ps. Ik heb nog steeds de basiskaart zwart, heb canal gevraagd om de nieuwe kaart, betaal wel al settop alle basiszender, maar krijg oude basis zonder rtl 8 en bv discovery. Canaal werkt zoals altijd niet erg mee, duurt nu al 4 maanden dat ik settop betaal ,maar krijg niet wat zij beloven. Vast bedankt voor jullie adviezen, John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 11 december 2010 Delen Geplaatst: 11 december 2010 Wat voor melding geeft ie dan? gecodeerd? dan ff deze priocaid.cfg in de map MultiCAS zetten en de rechten op 755 (wel eerst ff uitpakken op je PC 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2010 hoi, bedankt voor je reaktie. zal dit uitproberen want ik krijg inderdaad op sbs6, net5 en veronica gecodeerd,terwijl de overige dus wel goed gaan. laat nog wel weten of dit de oplossing hiervoor was. john Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2010 Hoi D_liver, Ik heb je advies nagevolgt en op 755 gezet maar helaas is het resultaat hetzelfde. Nog aanvullende adviezen c.q. oplossingen? Groetjes, John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VluggeW Geplaatst: 12 december 2010 Delen Geplaatst: 12 december 2010 Hallo, Lees je MultiCAS versie eens uit. Gok dat er toch v1.00 staat, Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2010 Hoi VluggeW, Er staat in mijn multicas.conf 1.62E-C07A Heb je hier wat aan? Ik zie geen 1.0 enanders waar kan ik dit uitlezen? John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen