rudolfdebeer Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Samsungetje met smartcard voor 50 euro in aktie laten komen. Effe niet door gehad dat wafer op smartcard naar onderen ingestoken moet worden. Activatie kan max 24 uur zijn kennelijk. Ging gelukig eerder Maar 2 uur verbeld aan klantenservice. Mevrouw 1 wist niet dat kaart omgedraaid er in moest. Ik ben dat ook niet gewend. Zij zo Mevrouw 2 mag van mij met Ziggo 1200 nummer op bootje naaar volle zee voor PRC en stop eruit. Brrrrrr. Snapte echt nergens iets van. (Duidelijk gezegd dat ik geen phone van ziggo maar analoge KPN had !!!, geloofde ze kennelijk niet) Meneer 3 , aangenaam wist het goed uit te leggen. Klus laten afronden door jochie van negen, hij wou meteen cartoon en boomerang zien. En ja die aktie kan ook zonder automatisch betalen bij Ziggo. aandringen. Samsungetje scant razendsnel en zapt fast. tegen berichten in. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
DoeEensGek Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Die buurjongens zijn verdomd handig in zulke gein hoor! Ze kunnen beter die mensen achter helpdesk zetten .
Codx Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Ga je nu serieus klagen over de helpdesk van ziggo? Je bent zelf zo "handig" dat je het kaartje er verkeerd om in stopt en dan nog 2 uur aan verbellen ook. Whahahaha SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
rudolfdebeer Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Geplaatst: 14 december 2010 Kaartje gaat normaal eranders in. Had helpdesk als eerste moeten vragen!!!! dat omdraaien hadden we snel uitgevonden, die 2 uur was voor heractivatie van op manueel geforceerde kaart na 1e gesprek (door ziggo). Whaaaaha Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Soulman Geplaatst: 14 december 2010 Geplaatst: 14 december 2010 Toevallig gisteren ook maar weer eens heraktivatie gedaan.... De computer vraagt je je klantnummer in te toetsen en zet er dan zelf een extra cijfer bij... paar keer opnieuw doen voor ie het goed deed. De jongen aan de lijn, die alles gewoon goed deed, wel even verteld dat ik dat voor een betaald (lokaal) nummer eigenlijk niet vind kunnen..... Vond hij ook en zou het melden... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen