Gast Geplaatst: 9 augustus 2002 Geplaatst: 9 augustus 2002 Hoi, Misschien is dit een stomme vraag, maar ik zou graag willen weten hoe ik een sim kaart kan kopieren voor een tweede toestel. Thanx
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 met het programma logomanager is dit mogelijk en een datakabel natuurlijk programma is hier en daar te downloaden incl.crack succes
chevrolet Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 @Wolf, Ik geloof nooit dat dat zo werkt, maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Je kan inderdaad de sim klonen maar probleem blijft dat je altijd maar een toestel tegelijk kan gebruiken. Volgens mij vind je er het nodige over als je hier de zoekfunctie gebruikt en zoekt onder "sim klonen". sterkte. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
mardy Geplaatst: 12 augustus 2002 Geplaatst: 12 augustus 2002 er heeft een paar weken geleden een topic over hetzelfde onderwerp gestaan met een hoop text ,uitleg en links. Dus even terug zoeken.
lookie Geplaatst: 13 augustus 2002 Geplaatst: 13 augustus 2002 Voor zover mijn gegevens strekken kun je inderdaad een SIM kopieren. Dat wil zeggen de data overzetten van de een naar de ander. Wat dan nog wel moet gebeuren om deze te kunnen gebruiken is dat het serienummer moet worden geactiveerd door de telecom maatschappij. DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen