Ga naar inhoud


Kan de klantenservice geen mail versturen


rolandroland

Aanbevolen berichten

Eerst dien je in te loggen. Vervolgens kijk je bij veel gestelde vragen en als je vraag er niet tussen staat dan kun je een e-mail versturen. Dan zoekt het programma jouw klantgegevens op. Vervolgens kunnen mijn gegevens niet gevonden worden en ik word verzocht om een brief te schrijven of te bellen!

 

Ik had mijn proef abonnement willen stopzetten nadat ik telefonisch mijn pakket uitgebreid heb. Het gaat om het entertainment pakket en het HD pakket. Ik wilde terug gaan naar het basis pakket. Nu heeft Canal Digitaal mij in 3 voud (fout!) een brief geschreven dat ik terug ga na Nederland 1, 2, 3 en BVN! En ik kan volgens de brief ook kiezen voor het STD pakket, Set Top Box pakket voor € 69 euro nog wat. Via www.canaldigitaal.nl/wijzigen ga ik naar die link: Blijkt ie niet te werken.

 

In de brief wordt niets vermeld over dat ik alleen het entertainment pakket en het HD pakket wilde stoppen. Ze hebben gemakshalve alles maar gestopt.... Contract zou zelfs nog lopen tot september 2011. Ook had ik een vraag hoe het geld verrekend ging worden. Ik had namelijk het Set Top Box pakket begin dit jaar betaald. Dit bedrag zou verrekend gaan worden met het basis pakket. Maar de rekeningen zijn erg onduidelijk en had CD gevraagd of ze mij een goede uitleg konden geven. Op de brief van oktober 2010 geen reactie. Kennelijk te ingewikkeld en kost te veel tijd denk ik omdat uit te zoeken. Tijd is geld, en een grote werkdruk zeker bij CD.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ben erg verbaasd, ook ik heb wat problemen gehad met CD, maar zowel op mijn mail als op mijn telefoongesprekken werd keurig geantwoord.....denk toch dat de problemen aan jouw kant liggen....en idd op de rekeningen heb ik ook een avond zitten puzzelen....maar het klopt tot nu toe wel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik had op een gegeven moment ook problemen, mijn klantgegevens werden ook niet gevonden. Het bleek, datde gegevens in de database bij Canaaldigitaal niet klopten.

 

Op de een of andere manier was mijn adres weer terug "geschoten" naar een adres van ongeveer 15 jaar geleden.

Via Canaaldigitaal webcare een mailtje gestuurd, werd terug gebeld door hun troubleshooter, en alles keurig opgelost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD is heel moeilijk te bereiken ik ben nu al een dag of 10 bezig om er door te komen. Als het te druk is wordt het gesprek vanzelf beeindigd. Ik heb een proef op film1 maar dat gaat niet met mijn huidige kaart dus gebeld na 3 dagen kwam ik erdoor. Medewerker zou mij een nieuwe kaart sturen die had ik in 2 dagen. Blijkt dat de kaart niet geactiveerd is en op de site is dit ook niet mogelijk. In mijn cd staat nog steeds mijn oude kaartnummer. Per tel kom ik er niet meer door als ik het nieuwe kaartnummer ingeef. Geef ik mijn oude kaartnummer in dan krijg ik te horen dat ik een actief signaal heb en wordt de lijn afgebroken. Dan maar een mail en kun je 10 dagen op antwoord wachten. Proef in november af gesloten nog geen film gezien.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij het zelfde probleem, sinds 3/12 proefabo op Film1 afgesloten en nog steeds geen beeld.

Vrijdag nog gebeld,zou iemand mij binnen 24 uur terugbellen maar nog niets gehoord!

Grts. Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

".....denk toch dat de problemen aan jouw kant liggen....en idd op de rekeningen heb ik ook een avond zitten puzzelen....maar het klopt tot nu toe wel....."

 

 

toevallig medewerker van CD?

 

problemen liggen meestal bij de firma's die dan steeds standaard antwoorden dat het wel bij de klant zal liggen.

 

een rekening moet duidelijk zijn.

om te puzzelen neem ik wel een puzzel of een sudoku.

 

als ik een rekening krijg dient er alles duidelijk op te staan.

daar worden die boekhoudafdelingen tenslotte voor betaald.

 

als je als klant dat werk nog dient te doen mogen ze dat wel betalen ook lijkt me. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: yoeri
".....denk toch dat de problemen aan jouw kant liggen....en idd op de rekeningen heb ik ook een avond zitten puzzelen....maar het klopt tot nu toe wel....."


toevallig medewerker van CD?

problemen liggen meestal bij de firma's die dan steeds standaard antwoorden dat het wel bij de klant zal liggen.

een rekening moet duidelijk zijn.
om te puzzelen neem ik wel een puzzel of een sudoku.

als ik een rekening krijg dient er alles duidelijk op te staan.
daar worden die boekhoudafdelingen tenslotte voor betaald.

als je als klant dat werk nog dient te doen mogen ze dat wel betalen ook lijkt me. wink

En zo niet en wil je je abo stoppen ... dan kun je je wok wel wegdoen, want je kan geen Nederlandse zenders meer ontvangen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel dat CD hier mee leest. Om 0.15 uur Had ik geen beeld meer op de oude kaart. Ik heb een heractievatie voor de nieuwe kaart aangevraagd en had om 0.45 beeld. Volgens de brief die bij de kaart was zou alles open moeten zijn voor 3 weken dat klopt niet alleen mijn pakket en film1 is open. Wat ik raar vindt is dat bij het uitlezen van de kaart de datum op 1-7-2009 staat.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...