Ga naar inhoud


2e kaart Canal Digitaal, wat voor abonnement krijg ik daarmee


CronoS

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Een vraag. Ik heb nu het FamilieHD pakket, maar omdat ik vroeger ook het oude Themapakket had, heb ik deze zenders ook in mijn FamilieHD pakket. Dit zijn eigenlijk de zenders van het Entertainmentpakket. Daarnaast heb ik dus ook het HD pakket via een gereduceerde optie er ooit bij genomen.

 

Stel als ik nu een 2de extra smartcard zou registeren? Zou ik dan echt alleen het familiepakket krijgen, of krijg ik dan een kopie van mijn hoofdkaart? Hebben andere ook een 2de kaart geregistreerd met een alternatief zenderpakket en wat hebben je dan gekregen?

 

Op de site van Canal Digitaal kom ik er eigenlijk niet helemaal uit...

 

Thx..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op <DEZE> link van CanalDigitaal staat hierover het volgende vermeld:

 

U bekijkt op de extra televisietoestellen een zenderpakket, gerelateerd aan het pakket op uw hoofdsmartcard.

 

Tijdelijke actie

Geen administratiekosten tot en met 15 februari 2010 bij de aanschaf van extra smartcards (normaal: €29,95).

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Echter met uitzondering van het HD pakket.

 

Voor het HD pakket op je 2e en 3e kaart betaal je extra.

Nederland 1,2,3 zijn FTV, die kan je wel op je 2e en 3e kaart bekijken, mits dat SECA 3 kaarten zijn.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Echter met uitzondering van het HD pakket.

Dat vraag ik me wel af want CronoS is op het FamilieHD-pakket geabonneerd.

In de beschrijving van CD staat 'gerelateerd aan het pakket op uw hoofdsmartcard'.
Dus zou je kunnen veronderstellen dat het FamilieHD-pakket 1:1 wordt overgenomen op de 2e Smartkaart.

Zo staat het ook in feite op de betreffende pagina van CD (zie bijlage).

post-21534-1318261568,2942_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is ook het pakket wat ik heb, tesamen met 2 extra kaarten.

 

Maar de 2e en 3e kaart hebben geen HD vrijgave.

Canaaldigitaal gaf aan, dat je daarvoor 5 Euro extra per kaart voor moet betalen.

 

Er staat op de site, dat je bij familie pakket HD met een extra kaart kijkt naar familie pakket. Er staat geen HD achter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Er staat op de site, dat je bij familie pakket HD met een extra kaart kijkt naar familie pakket. Er staat geen HD achter.

Ja, als je het inderdaad zo leest dan heb je ook weer gelijk.
Ik heb me schijnbaar iets teveel laten leiden door de opmerking 'gerelateerd aan het pakket op uw hoofdsmartkaart'.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: ceesv
Er staat op de site, dat je bij familie pakket HD met een extra kaart kijkt naar familie pakket. Er staat geen HD achter.

Ja, als je het inderdaad zo leest dan heb je ook weer gelijk.
Ik heb me schijnbaar iets teveel laten leiden door de opmerking 'gerelateerd aan het pakket op uw hoofdsmartkaart'.

En wordt het voor mij dus nog mooier, want ik heb dus geen "officieel" familiepakket, aangezien ik ook Discovery Science/Travel & Living en E! heb. Dus ik kan me, zoals aangegeven in mijn topicstart, voorstellen dat ik deze dan ook niet krijg op mijn tweede kaart.

Maar ik blijf het een suffige zaak vinden dat je niet voor een paar vast bedrag per maand niet gewoon een kopie kan krijgen van je hoofdkaart. Ik wil namelijk op de tweede kaart ook hetzelfde aanbod als op mijn hoofdkaart, belachelijk dat je allemaal extra moet bijbetalen.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen

Tijdelijke actie
Geen administratiekosten tot en met 15 februari 2010 bij de aanschaf van extra smartcards (normaal: €29,95).


tot en met februari 2010, dit is een bericht uit 2009

gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...