Ga naar inhoud


picbined


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen waarom ik picbined niet goed kan gebruiken met Windows95.Het lukt mij namelijk niet om een goldkaart uit te lezen.Of doe ik misschien iets verkeerd.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites


is je vraag niet een beetje verkeerd gesteld?

 

 

(hoe kom jij aan zoveel sterren?)

 

 

picbined is goed in uitlezen maar dan wel dejuiste instellingen aanzetten anders scrambled hij de eeprom.hex zodat ie niet bruikbaar is...

 

er zijn trouwens ook andere programma's die iets eenvoudiger uitlezen van kaart zonder die instellingen te kennen en daarna kun je wel weer die eeprom met picbined bewerken.

bv chipcat 2.3

 

 

en doe me een lol maar laat dat gehannes met die sterren achterwege uit respect voor alle andere members die honderde postings hebben en meer recht hebben op een klopje op de schouder dan een newbie, ja?

 

 

Monsoon, Club Mix

Nusrath Fateh Ali Kahn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitleg staat in de FAQ en hier enige discussie daaromtrent.

Door het mechanisme kan een nieuw lid gemakkelijk meer sterren hebben dan een oud lid. Als iemand de eerste maal 5 sterren krijgt dan heeft hij er ook effectief 5. Als hij de volgende keer van iemand maar 1 ster krijgt dan komt hij op 3 [(5+1):2]

Hoe meer postings, hoe meer je gezien wordt, hoe meer kans je sterren krijgt en hoe meer kans je initiele 5 naar beneden gaat.

 

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...