davmal Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 ik heb ook nog zo een EMP 8/1 liggen , ik heb hem nooit kunnen instellen op mijn dreambox . Ingewikkeld spul. Heb mij een van een ander merk gekocht en die kon ik wel instellen. Succes Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Gerard 76 Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Het is het beste als je zelf begrijpt waarom het is zoals het is. Als je zelf niet snapt wat je doet, maar alleen omdat het nu eenmaal zo moet dan kan ik me voorstellen dat 't niet lukt.
Gast tradeyell Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 klopt. ik ben nu daarom aan het uitzoeken hoe ik mijn DM op een netwerk kan plaatsen, zodat ik images zelf kan downloaden. heb je een goede handleiding voor een beginnende Dremboxer zoals ik?
satencom Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Als je de handleiding er even bij pakt van de ontvanger, daar staat hoe je bepaalde handelingen moet uit voeren ,dan weet je ook hoe het werk, en dan zet je de instellingen van Gerard 76 er in ,dat lijk mij toch niet moeilijk. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast tradeyell Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 ik kan niet navigeren naar geavanceerd. ben er een paar uur mee bezig, maar zonder resultaat.
Gerard 76 Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Hij werkt met enigma1 dat is iets anders van opzet dan e2.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen