Gerdam Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 We hebben met veel plezier een maand naar eredivisie live gekeken. We kregen een mail van CD om 3 mnd voor 5 euro verder te gaan. Wanneer ik reageer op deze mail krijg ik de boodschap dat ik niet van deze actie gebruik kan maken. In mij contact via de klantenservice krijg ik de boodschap dat ik dat via eredivisie live moet regelen. Echter op hun site wordt helemaal geen actie voor 5 euro aan geboden. Zijn er meer mensen die deze problemen hebben gehad? GWMJ
satBJ Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Is mij ook overkomen. Ik heb met de klantenservice gebeld en werd vervolgens keurig aan de lijst toegevoegd. Inmiddels kijk nu dus lekker voetbal!
Gerdam Geplaatst: 13 december 2010 Auteur Geplaatst: 13 december 2010 Dan zal ik nog eens met de klantenservice bellen, hopenlijk krijg ik dan wel een goede medewerker aan de lijn. GWMJ
rommelaar Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 Lees wel eerst heel goed op de site van Canal digitaal. Ik had ook wel interesse omdat er in alle stadions een aanbieding staat dat je 3 maanden voor 5 euro kan kijken.Als je dan op de site van CD ga kijken blijkt dit 5 euro per maand te zijn.Dus geen 3 maanden kijken voor 5 euro nee 3 maanden voor 15 euro. En de prijzen die op de site staan vermeld worden per 1 januari flink verhoogd.Dat staat er pas als je wilt afsluiten. Al met al heel veel valkuilen voor de consument. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Snoopy Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 Citaat: Wanneer ik reageer op deze mail krijg ik de boodschap dat ik niet van deze actie gebruik kan maken. Zelfde gehad. Zeer vreemd. Is vorige week opgelost door EDL door me 2 maanden gratis aan te bieden. Tot op heden echter nog steeds geen beeld of bevestiging.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen