kurkie Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Ik ben ook overstag. Heb deze net besteld. Naar mijn mening ziet hij er een stuk beter uit dan de VU+, die ik eigenlijk al uitgekozen had. Ben benieuwd of er komend jaar nog meer ontvangers uitkomen in deze categorie. Ik hoop in ieder geval dat de pli images blijven komen.
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Bedankt DaVito, voor de foto. succes met de review ciao Coles Corner Richard Hawley
tweakerd Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 zijn er meer met netwerk problemen.. met de ET9000. ik ben er (bijna) zeker van dat het niet aan mijn netwerk ligt maar aan de ET9000. misschien zie ik iets over het hoofd, maar kan wel met ftp dir's ed zien, maar over netwerk loodsen gaat niet. lijkt wel of de ET9000 niet wil up-loaden.. enig idee? Grtz.. ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
Herbie65 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Geplaatst: 2 januari 2011 Origineel bericht van: tweakerd zijn er meer met netwerk problemen.. met de ET9000. ik ben er (bijna) zeker van dat het niet aan mijn netwerk ligt maar aan de ET9000. misschien zie ik iets over het hoofd, maar kan wel met ftp dir's ed zien, maar over netwerk loodsen gaat niet. lijkt wel of de ET9000 niet wil up-loaden.. enig idee? Grtz.. Al een maand geen enkel netwerk probleem gehad. Wel bedraad, en met een vast IP adres. ---- Clarke Tech ET9000 (Enigma2) Topfield 5500 (in een doos in de schuur) 0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E
DaVito Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Ondertiteling werkt hier (nog)niet met de knop text, werk met .srt misschien is dat het probleem? Trouwens is het mogelijk om tussen tuner A en B te schakelen heb ze apart aangesloten. Verder ben ik heeeel tevreden over het aparaat lekker snel en stabiel!!
M_Z Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Enigma2 ontvangers kiezen automatisch de beschikbare tuner zodat je niet hoeft te schakelen. Zodra je een programma opneemt (tuner A), en je kiest een ander programma kijk je dus via tuner B. Zodra je een zender kiest van een satelliet die niet in de tuner A configuratie zit, zal hij ook automatisch naar B schakelen (mits die sat daar natuurlijk wel in de configuratie zit). Dus omschakelen van tuners is totaal niet nodig met deze ontvanger. M_Z
jedeje Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: DaVito Ondertiteling werkt hier (nog)niet met de knop text, werk met .srt misschien is dat het probleem? Welk image draai je? Ik draai de laatste Openpli 2.0 beta en ik kan mijn .srt files wel kiezen via de text toets. Gr JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
DaVito Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Als ik nu naar een film kijk en ik zet die op pauze met time shift kan ik niet zappen naar een ander kanaal want dan loopt de timeshift niet door als je naar de andere tuner kan schakelen dan zou dat wel moeten kunnen,maar dat gaat dus niet Ik draai met de laaste pli zal vanavond nog eens een poging doen
tweakerd Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Heb hier ook alles bedraad, vast IP, DNS is goed, echter met DCC/ET9000CC en/of andere FTP prog wel inhoud van ET 9000, maar verplaatsen naar mijn pc gaat niet kan dit een driver probleem zijn of moet ik toch iets anders zoeken? wat is jullie config? ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
Dukdalf Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Hallo, Zou graag van een bezitter van een ET 9000 willen weten of er in het originele Menu of in het Open Pli menu een tijdskip functie zit. In b.v een Rebox 9000 kun je diverse tijdsprongen maken tussen de 30 sec. en diverse minuten.
jex Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 bedoel je met het afspelen van opgenomen uitzendingen? Dan is het antwoord ja. Clarke Tech ET 9000 / Visiosat G4 / 42" Panasonic plasma / Synology DS 710+
Dukdalf Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 jex, Heeft je antwoordt betrekking op de standaard software van de clark-tech of die van Open-Pli. En zou me kunnen vertellen hoe groot de sprongen zijn. Alsvast bedankt
LINKEY Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: Dukdalf jex, Heeft je antwoordt betrekking op de standaard software van de clark-tech of die van Open-Pli. En zou me kunnen vertellen hoe groot de sprongen zijn. Alsvast bedankt Software maakt niet uit. Het is een enigma2 functie. Als je vooruit of teruguit spoel knop inhoud dan kan je jumpen met x minuten. (x= invoer met ab dus kan 1 of bv 30minuten zijn) en standaard waarde met cijfertoetsen zijn 3 (15sec), 6(60 seconder), 9 (300sec) en met 1,4,7 = -15sec, -60sec, -300sec) De cijfertoetsen kan je de tijdsjump ook nog aanpassen in de menu. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
jex Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 klopt:-) Clarke Tech ET 9000 / Visiosat G4 / 42" Panasonic plasma / Synology DS 710+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen