Ga naar inhoud

[ET9000] Clarke Tech ET 9000 - review ervaringstopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bezitters van de Clarke Tech ET9000: Gelieve u aan de topic titel te houden of een nieuw topic aan te maken.

Er mogen best meer topics aangemaakt worden over een bepaald type ontvanger, we willen juist met de [ET9000] Prefix bewerkstelligen dat het overzichtelijk blijft.

Een probleem / een vraag over deze ontvanger: start een nieuw topic met een duidelijke onderwerptitel.

M_Z

• Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik wil een Clarke Tech ET 9000 kopen maar heb nog wat vragen.

-Hoe is de beeldkwaliteit.

-Loopt het beeld soepel of zitten er haperingen in het

beeld(zoals bij de Rebox 9000 het geval is)

-Ondertitels bij Hisory HD en Discovery HD zijn die aanwezig en blijven deze niet hangen tot dat er weer wat word gezegd.

-Gaat het opnemen goed.

-en moet er de open pli op geinstaleerd worden en wat voor voordelen heeft dit ten opzichte van het orgineel dat er op zit.

En hoe zet ik er een plugin op en kan dit met een usb stick?

vrg.Twente

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Geplaatst:
Origineel bericht van: M_Z
Bezitters van de Clarke Tech ET9000: Gelieve u aan de topic titel te houden of een nieuw topic aan te maken.

Er mogen best meer topics aangemaakt worden over een bepaald type ontvanger, we willen juist met de [ET9000] Prefix bewerkstelligen dat het overzichtelijk blijft.

Een probleem / een vraag over deze ontvanger: start een nieuw topic met een duidelijke onderwerptitel.

M_Z

Zou het mogelijk zijn om ET9000 toe te voegen in de lijst met prefixes?

----

Clarke Tech ET9000 (Enigma2)

Topfield 5500 (in een doos in de schuur)

0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Opel
Ik wil een Clarke Tech ET 9000 kopen maar heb nog wat vragen.

-Hoe is de beeldkwaliteit.

Ben ik zeer tevreden over

Citaat:
-Loopt het beeld soepel of zitten er haperingen in het
beeld(zoals bij de Rebox 9000 het geval is)

Ik heb nog geen haperingen gezien!

Citaat:
-Ondertitels bij Hisory HD en Discovery HD zijn die aanwezig en blijven deze niet hangen tot dat er weer wat word gezegd.

Heb alleen History SD en daar gaat de TTX ondertiteling goed bij. DVB Subs is minder, maar dat was ook zo op m'n DM7025

Citaat:
-Gaat het opnemen goed.

Nog geen HDD ingebouwd, maar gaat prima via NAS.

Citaat:
-en moet er de open pli op geinstaleerd worden en wat voor voordelen heeft dit ten opzichte van het orgineel dat er op zit.

Standaard Image heeft geen CCCam.

Citaat:
En hoe zet ik er een plugin op en kan dit met een usb stick?

Plugins installeren gaat gewoon via het Plugins menu.

Ondertiteling gaat overigens met de extra "Subtitles" knop, mits je de "ET9000 remote plugin" hebt geïnstalleerd.

Atemio Nemesis | GigaBlue HD Quad+ | ET9200 | ET9000 | DM7025+ | DM500s

Geplaatst:

Om plugins te downloaden moet dan de ontvanger met het internet verbonden zijn...

Alvast bedankt voor je eerdere antwoorden op m`n vragen.

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Geplaatst:
Om plugins te downloaden moet dan de ontvanger met het internet verbonden zijn...

Ja.

Je kan ook handmatig plugins installeren maar dat is lang niet zo makkelijk en handig als via het plugin menu.
Geplaatst:

Even een simpele vraag: is de et9000 nou qua functionaliteit hetzelfde als de vu+ duo? Twijfel nu heel erg tussen deze twee echter, aangezien allebei het zelfde OS hebben vraag ik me af of dat ook betekent dat ze allebei hetzelfde kunnen (en dan m.n. kunnen streamen over het netwerk)

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

Geplaatst:

Ja, ze kunnen beide het zelfde alleen de VU+ heeft geen PIP (En op de ET9000 werkt HDTV niet in PIP).

Ze kunnen dus beide streamen over het netwerk.

Geplaatst:
Origineel bericht van: paulie89
okay, keus gemaakt. dank!

en? wat gaat het worden?

----

Clarke Tech ET9000 (Enigma2)

Topfield 5500 (in een doos in de schuur)

0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Geplaatst:

clarke tech, doe heeft geen vennetje en da's me wel e25 extra waard

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

Geplaatst:

Ik heb de ontvanger binnen maar heb een probleem er zit geen firmware op dus blijft booten.

Hoe kom ik aan de orginele firmware of wat kan ik nog meer proberen om de ontvanger aan de praat te krijgen.

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

• Beheerder
Geplaatst:

De receiver zal toch niet leeg geleverd worden?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Ik heb de ontvanger binnen maar heb een probleem er zit geen firmware op dus blijft booten.
Hoe kom ik aan de orginele firmware of wat kan ik nog meer proberen om de ontvanger aan de praat te krijgen.

Dat probleem had ik ook, als er wel een firmware opstaat, is het trouwens een oude Pli versie. Mijn oplossing was dan ook hier de laatste Openpli te downloaden. De Zipfile uitpakken naar een usb stick. Als het goed is staat er dan een ET9000 folder op de stick met inhoud.

Ontvanger met de schakelaar op de achterkant uitzetten
USB stick in een van de poorten stoppen.
Ontvanger met de schakelaar op de achterkant aanzetten.
Wachten tot de melding firmware gevonden, flashen ja/nee druk op ok in het display verschijnt.
Op de OK knop drukken die achter het klepje op de ontvanger zit (dus niet die op de AB).
Het flashen begint en er zou beeld moeten verschijnen.

(kan even duren....)

Als dit niet lukt (bij een aantal mensen lukte dit niet), box omruilen voor een deugdelijk exemplaar.

Gr
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Geplaatst:

er staat niks op krijg eerst een blauw scherm en daarna word het groen.

Met de laatste Openpli werkt het ook niet

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen