jedeje Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Oh ja, was ik alweer vergeten, het lukte mij alleen met een vrij oude 256mb USB 1.1 stick, met de >8gb USB 2.0 sticks die ik uiteraard eerst allemaal probeerde ging het niet. Gr JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Opel Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 het flashen doet de ontvanger wel maar blijf het blauwe en later het groene scherm houden. Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO
tweakerd Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 heb even nieuw onderwerpje aan gemaakt over netwerken ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
Opel Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb de ontvanger omgeruild maar de ci module van canaldigitaal met wereldbol werkt hier niet in. Powercam pro geprobeerd maar werkt bij heel veel zenders ook niet. Heb de nieuwste pli geinstaleerd! maar dit lost het ook niet op. Iemand een idee. Opel Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO
M_Z Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Je moet als je Pli erin hebt nog CCcam installeren (via Applicaties - Groene toets Downloaden - Cams - CCcam2.2.1). Daarna kun je de kaart in de interne kaartlezer gebruiken en heb je dus geen CI module meer nodig. Die werken gewoon altijd slecht met Enigma2 ontvangers, en zijn dus ook niet nodig. Gelieve nogmaals erop te letten dat in dit topic alleen ervaringen / reviews worden gepost en geen vragen gesteld dienen te worden. Hiervoor een nieuw apart topic openen aub ! M_Z
Opel Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Origineel bericht van: M_Z Je moet als je Pli erin hebt nog CCcam installeren (via Applicaties - Groene toets Downloaden - Cams - CCcam2.2.1). Daarna kun je de kaart in de interne kaartlezer gebruiken en heb je dus geen CI module meer nodig. Die werken gewoon altijd slecht met Enigma2 ontvangers, en zijn dus ook niet nodig.Gelieve nogmaals erop te letten dat in dit topic alleen ervaringen / reviews worden gepost en geen vragen gesteld dienen te worden. Hiervoor een nieuw apart topic openen aub ! M_Z Wat moet ik bij nameserver invullen, deze werkt niet. Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO
kurkie Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Tot nu toe dik tevreden over de ET9000. Heb er een 2,5 inch samsung schijfje ingebouwd, werkt prima. Mooi en stil apparaat. Wilde eerst voor de VU+ gaan maar ben blij dat ik deze heb genomen. Hij wordt inderdaad warm, ook omdat hij op mijn Onkyo receiver staat die ook wel wat warmte afgeeft. Mogelijkheid om een 60mm ventilator in te bouwen is er wel, alleen op de 2 voedingspinnetjes staat geen spanning.
hugogertie Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Heb er ook een besteld om mee te gaan testen. Heb er een in een aanbieding incl. 1 TB hardeschijf. Ben benieuwd of dit net zo goed werkt als de VU Duo+ met PLI zeer goed en de dm800 die met Newnigma erg stabiel is. Vind de ET 9000 alleen wat mooier van kast en met de laatste techniek aan hardware lijkt het me een mooie test. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Tonskidutch Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 kurkie, ik zou hem naast de onkyo plaatsen zelfs mijn degelijke dm7020 ging rottig doen boven op de Denon wegens de temperatuur vd Denon ciao Coles Corner Richard Hawley
kurkie Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Helaas geen plek. Ik heb mijn dvd-speler nu tussen receiver en ET9000 staan. Nu is het prima, met harde schijf gewoon lauw, en niet mee zo warm. Beeld van de ET9000 is echt super, beter dan de ipbox, ik kijk dan wel sd (576p) op mijn Panasonic breedbeeld (die is nog niet helemaal afgeschreven).
hugogertie Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Hij is binnen. Ben even er even mee bezig geweest direct PLI erin en werkt prima. Ze hadden de harddisk wel ingebouwd maar niet goed getest dus was blij met mijn Ubuntu machine die het snel even oploste. Afstandebediening heeft een Stb, TV, DVD en AUX bediening en dat is een pre ten opzichte van Dream en Vu duo+ die laatste heeft niet eens een tv bediening heeft. Beeld kan ik nu niet veel van zeggen omdat hij momenteel op een ouder LCD scherm werkt. Teletekst werkt sneller als bij de Vu duo+ en zeker de DM800. DVD speler werkt niet in de ET9000 tot nu toe geen beeld. EPG werkt ook prima met apparte toets "Guide" twee maal drukken en je hebt het overzicht. Ga straks weer eens verder prutsen. Eerste indrukken ET 9000 zijn goed. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
hugogertie Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Vervolg review ET 9000: Heb de ET 9000 op een LCD van Philips nu gezet ipv de DM800s en moet erkennen dat het beeld HD en SD veel beter is dan de DM800. Eerlijk moeten we wel wezen dat ik de ET9000 vergelijk met een oude DM800 en dus niet met de nieuwe DM800SE en eigenlijk niet objectief kan vergelijken met de techniek anno 2011. Ik weet niet of iemand dit wel kan, de ET9000 vergelijken met de DM800SE ? Jammer is dat de PIP niet op HD werkt en dat de DVD plugin die ik op de DM800 regelmatig gebruikte nu (nog) niet werkt. De remotecodes in het bijgeleverde boekje voor andere apparatuur is niet up to date en wordt dus ook nog wat uitzoekwerk. Wordt vervolgt; VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Laverda Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 ET9000 heeft een andere broadcom chip. theoretisch zou er dus een verschil in beeldkwaliteit kunnen zijn. dvd-speler plugin werkt nog niet maar fabrikant heeft mij medegedeeld daar mee bezig te zijn. even afwachten dus dan moet hopelijk alles funktioneren Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Goldlabel Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Hallo, Ik ben/was erg tevreden over deze machine, maar ik ervaar nu iets vreemds, als de clarke met het knopje aan/uit achter uit gedaan wordt en dan weer aan gebeurd er helemaal niets meer, pas als ik de stekker uit het stopcontact haal en dan de clarke weer met de stekker erin aan zet dan doet hij het soms weer. Ik wil graag weten of er meer mensen hier last van hebben en of ik hier kan spreken over een apparaat die stuk aan het gaan is? grtz Hennie Clarke-Tech ET9000 Xtrent ET 10000
hugogertie Geplaatst: 24 januari 2011 Geplaatst: 24 januari 2011 Ben weer ruim een week verder en ben toch nog wat dingen tegen gekomen. Zo krijg ik de melding dat er geen plugin beschikbaar is voor xvid terwijl hij wel andere avi bestanden afspeelt, de Vu duo+ speelt dit wel perfect af, op de DM800 met Newnigma 2.82 werkt het ook niet. PiP werkt gedeeltelijk wel op HD als je in kleine scherm een SD beeld plaatst, andersom werkt het niet. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen