Ga naar inhoud

[ET9000] Clarke Tech ET 9000 - review ervaringstopic

Aanbevolen berichten

• Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb mijn clarke-tech binnen. En ik ben echt blij verrast. Ik had een Azbox elite met E2, maar dit is toch een andere soort van stabiliteit en snelheid. Zappen gaat supper snel de softcam software is veel stabieller dan op de Azbox ookal gebruiken ze beiden ccccam. Beeld van de Clarke-tech is natuurgetrouwer als die van de Azbox. Tot nu toe geen vastlopers.

Alleen via de webinterface werkt tv streaming bij niet? iemand een oplossing.

C

Geplaatst:

Ik klik in de zenderlijst op het TV/Beeldscherm icoon van de zender die ik wil streamen en dan opent mijn browser een dialoog met de vraag wat ik met het bestand "stream.m3u" wil doen. Dan kies ik voor openen met VLC en dan start VLC op en krijg ik beeld en geluid.

Je kan ook WebTV gebruiken misschien doe jij dat wel maar dan moet je bij de installatie van VLC ook een optie aanvinken dat er een extra module of zo wordt geïnstalleerd voor de browser die je gebruikt geloof ik. Heb zelf nooit WebTV gebruikt dus kan het niet precies vertellen.

Geplaatst:

in 1 woord geweldig apparaat die ze 10 jaar geleden hadden moeten uitvinden. Nou ja niet helemaal. Mijn oude echostar 5020 was ook heerlijk met zin dubbele tuner en multi opname mogelijkheid.

Gebruiksgemak is groot, vrouw kon er binnen 15 minuten mee werken. Beeldkwaliteit is Fabelhaft en de opties zijn functioneel gewoon handig (EPG, Bouqetten, Timer).

De verbetering die nog moet komen... Meer tuners erin. Met twee zit je snel aan de grens van live kijken, opnemen en streamen over het netwerk. M.a.w. tenminste 4 (en liever nog 6-8 tuners erin) en het ding is helemaal af.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

Geplaatst:

Ik heb nu de Pli image erop staan 2.0 nightly build van vandaag, worden deze zelf door de box upgedate via internet?

Zo niet, hoe kan je zien welke toevoegingen er zijn gedaan aan de nieuwste build?

alvast, bedankt.

C

• 4 weken later...
Geplaatst:

Weet iemand het verschil tussen de Xtrend ET 9000 HD Twin PVR en Clarke Tech ET 9000 Twin PVR. Zowel uiterlijk en specs lijken het zefde maar de Xtrend is toch wel een stukje goedkoper (399 incl 500 gb HD)

SimCat

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Geplaatst:

Er is geen verschil op het naamplaatje na en mischien de service maar hardwarematig 0,0

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:
Origineel bericht van: simcat
Weet iemand het verschil tussen de Xtrend ET 9000 HD Twin PVR en Clarke Tech ET 9000 Twin PVR. Zowel uiterlijk en specs lijken het zefde maar de Xtrend is toch wel een stukje goedkoper (399 incl 500 gb HD)

Wat mij door een satwinkel verteld werd, is dat de Xtrend door de Nederlandse importeur van de Vu Duo geleverd wordt en 100% identiek is aan de CT. Volgens de winkel kan de Xtrend beschouwd worden als de opvolger van de Vu Duo aangezien de Vu niet meer door de importeur geleverd wordt.

hobby4all

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen