Hoorntje Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Geplaatst: 29 december 2010 Vandaag maar eens even gebeld waar dat kaartje blijft, blijkt dat er iets fout is gegaan (jaja) en ik moet via de website een kaartwissel aanvragen, wat dus neerkomt op 15 euro betalen en een nieuwe overeenkomst met CD. Dus de situatie is vrij duidlijk, ik vind dit geen goede service......
blake7 Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Origineel bericht van: Hoorntje ik vind dit geen goede service...... Service waar welke service ken je dat eten dan hahahahahaha M7 en service ha ha ha Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Hoorntje Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Geplaatst: 8 januari 2011 Service... ik had vorige week een email gestuurd met de vraag hoe het zat met de aanvraag van de kaart en kreeg als antwoord donderdag dat ze het direkt in orde zouden maken.... Vrijdag gebeld met CD omdat de kaart geblokkeerd was en er was nog geen nieuwe kaart binnen. Hebben ze de kaart vrijdag opgestuurd en u raad het al: dit weekend geen tv omdat de kaart er niet is, nu kunnen mijn oude lui veel hebben en dit kan er dan ook nog wel bij. Dus geen schaatsen kijken..... Maandag dan maar? als alles goed gaat Het was simpeler geweest om de boel op te zeggen en dan gewoon digitenne te nemen (hoewel bij ons in de buurt de ontvangst ook niet altijd even goed is). gr Marco
Hoorntje Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 Vandaag is de kaart gekomen. Heb de boel geinstalleerd en nu werkt het eindelijk. Voor zover ik weet hebben ze tijdelijk geen extra zenders gekregen. gr Marco
Hoorntje Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Ik had CD een emailtje gestuurd over het feit dat ze 4 dagen geen TV konden kijken. Krijgen ze nu een duo lnb opgestuurd. Nu even uitzoeken hoe ik dat ding moet installeren. Toch leuk dat ze dat doen. Zo maak je vrienden gr Marco
Gast wanderer Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 de rekening daarvan komt later nog wel....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen