Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Ik heb ongeveer een gelijkaardig vraagje, na een defecte 5400 een nieuwe te hebben gekregen werkt enkel mijn origineel kaartje op Irdeto maar een goldkaartje krijg ik niet meer aan de praat. Mijn eerste Humi slikte alles, moet ik iets patchen ofzo?? en hoe. help
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Had ik met mijn eerste vrouw, die slikte ook alles maar toen ik deze had ingeruild was dat ook over. <P>Maar even serieus, ik denk dat je je nieuwe humax even moet patchen omdat deze waarschijnlijk nog "maagd" is.<BR>Dat wil zeggen dat deze ontvanger is uitgerust met de fabrieks software.<BR>Op de site van Humfree kun je hier alles over vinden en anders kun je het beste even in de rondte surfen.<BR>Er is een heleboel info te vinden!
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 mdrz ik vind je eerste antwoord heeeel duidelijk en goed mijn eerste slikte dat niet<BR>heb nu een nieuwe "humax" met een beter chasie
Aanbevolen berichten