Ga naar inhoud


status anti-cardshare?


Gast 1664

Aanbevolen berichten


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoeveel streams kunnen er nu tegelijk open op 1 kaartje?

Ik heb een poosje geleden getest met 3 streams op m'n rebox 9000 en 1tje op m'n maxdigital 225. Dit ging allemaal perfect.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Mocht dat gebeuren, moeten we een actie opzetten en iedereen zijn kaart terug sturen met als melding dat die het niet doet........we waren toch met de nieuwe verbeterde kaart toch zeker van beeld......meen ik me te herinneren...dus als die nieuwe verbeterde kaart het dan niet doet, stuur me dan aub eentje die het wel doet....immers wij als klant hebben een betalingsplicht maar Canal Digitaal schijnt wel eens te vergeten dat zei middels dat zelfde contract met ons een leveringsplicht hebben.


Lopen we nu niet een beetje op de feiten vooruit?
Alles werkt nog en het kan best zijn dat er niets gebeurt of dat het allemaal nu een van een leien dakje gaat bij CD.
Je mag iemand toch pas veroordelen als hij schuldig is bevonden?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Externe cardsharing is niet klein. dit is een doorn in het oog van providers.

Ik denk dat wij niet eens willen weten en kunnen bevatten hoe groot het netwerk van sommige commerciele servers zijn.

Ze kunnen deze lieden denk ik eerder en makkelijker aanpakken door ze te pakken op belastingontduiking en het in beslag nemen van verworven inkomsten (zie kaalplukwet).

Laat ze maar beginnen met de MP aanbieders en oa de bekende aanbieders op Beverwijk, dan schrikken ze waarschijnlijk ook de kleinere vanzelf af.

Of de anticardshare funktie gaat werken.. sja, eerder in het nadeel van CDS hoogstwaarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rootical
Externe cardsharing is niet klein. dit is een doorn in het oog van providers.
Ik denk dat wij niet eens willen weten en kunnen bevatten hoe groot het netwerk van sommige commerciele servers zijn.
Ze kunnen deze lieden denk ik eerder en makkelijker aanpakken door ze te pakken op belastingontduiking en het in beslag nemen van verworven inkomsten (zie kaalplukwet).
Laat ze maar beginnen met de MP aanbieders en oa de bekende aanbieders op Beverwijk, dan schrikken ze waarschijnlijk ook de kleinere vanzelf af.
Of de anticardshare funktie gaat werken.. sja, eerder in het nadeel van CDS hoogstwaarschijnlijk.


Precies. Bij de kleine jongens valt geen geld te halen.

Strikt gezien kan CDS dus zo een pak extra abonnees binnenslepen als de commerciele instanties stoppen met sharen??

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat CDS deze gasten aan zou pakken moedig ik aan, maar dit zal wel erg moeilijk zijn omdat die servers her en der staan en meestal in een land waar het niet zo nauw met de regels genomen wordt. Gebruikers traceren is dan ook veel moeilijker hoe kom je er achter dat iemand gebruik maakt van zo'n server ?

Dus inderdaad bij de bron aanpakken: degene die dit aanbied!

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degene die aan commerciële cardsharing doen zijn vaak dezelfde die handel drijven in illegale kopieën van Dreamboxen.

 

Vaak wordt aan nietsvermoedende mensen die totaal geen kennis van zaken hebben zo'n kopie ontvanger compleet met illegaal abonnement verkocht.

 

Gooien ze als nog even een goedkoop knakenschoteltje tegen de muur en hebben ze weer een klantje erbij.

 

Een goed begin is dus de veilingsites af en langs de verkopers van die illegale dreamboxen.

 

Misschien heeft Dream dan toch een gemeenschappelijk belang met de providers en kunnen ze toch samen iets doen...

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Mocht dat gebeuren
quote]

Lopen we nu niet een beetje op de feiten vooruit?
Alles werkt nog en het kan best zijn dat er niets gebeurt of dat het allemaal nu een van een leien dakje gaat bij CD.
Je mag iemand toch pas veroordelen als hij schuldig is bevonden?




Daarom zeg ik toch ook mocht dat gebeuren.........
Maar feit is wel dat cd niet erg bekommert is over het lot van betalende klanten, dat heeft het verleden al uitgewezen

Groetjes...........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een normale prijs vragen voor het volledige pakket. Dan krijg je vanzelf wel meer abonnees en zie je de omzet ook stijgen.

 

Het is nu gewoon te duur voor oude films op de film zenders.

 

 

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het daar deels mee eens,veruit de beste aanbieder is sky uk het kost wat maar dan heb je ook wat het is maar net wat je er voor over hebt

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je betaald even 110 euro s p.m en er komt steeds meer Reklame op deze sky UK zenders,HET BESTE is er bij mij nu af.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
CDS is een van de goedkoopste. Ga maar eens kijken wat je in de buurlanden kwijt bent voor het kleinste pakket!!!


Echt niet.
Je vergeet dat in veel landen het kleinste pakket GRATIS is.
Freesat/Freeview/TNTSAT/FRANSAT etc, de Duitse zenders zijn (nog) ongecodeerd, dus geen pakketnaam.

Die dure pakketten zijn voor betáálkanalen, zoals in Nederland film1, sport1..

Als je dit vertaald naar de NL situatie, dan zou het basispakket van canaldigitaal gratis (FTV) zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...