Ga naar inhoud


status anti-cardshare?


Gast 1664

Aanbevolen berichten

Citaat:

als ze verstandig zijn nemen ze een digitenne abonnement.(er bij)

Voor 2.50 of 1.00 per maand ben je bij CDS ook klaar. Digitenne is nog altijd 8.50 en mindere kwaliteit... die 6.00 of 7.50 verschil heb je er in iets meer dan 1 jaar uit als ik de aanschaf van een nieuwe kaart plus registratie meetel... En Digitenne heeft dan ook mindere kwaliteit en minder zenders (afhankelijk van het pakket bij CDS).

Dus of dit verstandig is? zeker als de bekabeling en de ontvanger voor de satelliet al op je slaapkamer aanwezig is...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Gast robaustirol
Origineel bericht van: robaustirol
Ik heb 5 SAB Ultimate Plus receivers via een netwerk met elkaar verbonden. Normaal kreeg je met 1 CD kaart op alle 5 receivers beeld. Vanaf vrijdag werkt dit niet meer, elke keer krijg je maar even beeld. Volgens mij is CD begonnen met het anti-cardsharen.
Weet iemand hier wat van of ben ik de enige die hier last van heeft, ik ben niet zo technisch, dus ik kan ook een fout gemaakt hebben.
Wie kan mij helpen?

Rob


Hier moeten wij het dan mee doen!

Antwoord van SAB:
Canal digitaal heeft ECM snelheid van de smartcard versneld tegen de cardsharing. Daar kunnen wij voorlopig niks tegen doen.



Groeten,

SAB Technical Support.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Wil iedereen ff ecm's en sids's uitelkaar houden in deze thread!

Igv max 4ecm's heeft iedereen binnen 1 minuut geen beeld meer LOL.

Voor mij is deze topic al een hele tijd een "Broodje Aap"

De anti cardshare systemen zijn klaar, nu is het wachten op het uitfaseren van seca 2 en gaat de boel op slot tot 4 ontvangers.
Via seca 2 kun je namelijk nog gewoon kijken.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
De anti cardshare systemen zijn klaar, nu is het wachten op het uitfaseren van seca 2 en gaat de boel op slot tot 4 ontvangers.
Via seca 2 kun je namelijk nog gewoon kijken.


Ja maar een heel beperkt pakket das al tijden zo, Irdeto2 heeft een groter pakket dan seca2 ( en Irdeto2 ligt zo open als euhhhh....... nou laat maar )


Dus jou opmerking over seca2 en het uitfaseren cq wachten daarop is de saus op het "broodje aap"
p.s en nu antwoorden dat het wachten is op het uitfaseren van Irdeto2 gaat ook niet helpen ( graag linken dan en geen : "een bron binnen CDS" want dat wordt ook al een jaar of 2 geroepen )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver


p.s en nu antwoorden dat het wachten is op het uitfaseren van Irdeto2 gaat ook niet helpen ( graag linken dan en geen : "een bron binnen CDS" want dat wordt ook al een jaar of 2 geroepen )



Jaren geleden was er al bekend dat Irdeto 2 in 2010 beeindigd zou worden, dus ik ben heel benieuwd wat er over een paar dagen gaat gebeuren. Als het bericht van toen klopte!

1 januari 2011: Seca 2 en Irdeto 2 op slot en anti-CS aktief?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Jaren geleden was er al bekend dat Irdeto 2 in 2010 beeindigd zou worden, dus ik ben heel benieuwd wat er over een paar dagen gaat gebeuren. Als het bericht van toen klopte!

1 januari 2011: Seca 2 en Irdeto 2 op slot en anti-CS aktief?


Die twee coderingen gaan echt niet uit op 1 januari, dit wordt maanden van te voren aangekondigd... je moet mensen immers de tijd geven om wat anders aan te schaffen, of ingaan op aanbiedingen van CDS. OF anti-CS actief wordt... who knows... smile

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: D_liver


p.s en nu antwoorden dat het wachten is op het uitfaseren van Irdeto2 gaat ook niet helpen ( graag linken dan en geen : "een bron binnen CDS" want dat wordt ook al een jaar of 2 geroepen )



Jaren geleden was er al bekend dat Irdeto 2 in 2010 beeindigd zou worden, dus ik ben heel benieuwd wat er over een paar dagen gaat gebeuren. Als het bericht van toen klopte!

1 januari 2011: Seca 2 en Irdeto 2 op slot en anti-CS aktief?


Zouden ze mij toch een aanbod moeten doen om definitief te wisselen en dat is niet gebeurd wel aanbod om om te wisselen naar seca3 ivm HDTV maar geen melding dat het afgelopen is voor Irdeto2 ( sta dus wel gewoon geregistreerd als irdeto2 gebruiker )

Overigens klopt die datum niet van 2010 was ooit een rechtzaak van en uitspraak was volgens mij 2012 maar dat kan ik niet onderbouwen.
Wel dat ik bij mijn CDS dealer nagevraagd heb of er iets bekend was over de uitschakeling ( en datum ) van Irdeto2, hij had van CDS niets gehoord hierover.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het aantal zenders dat met Seca2 enz. kan worden gedecodeerd, wordt wel gestaag kleiner. HD is een voorbeeld.

En wat gebeurt er bij verhuizing van allerlei zenders? Blijven die in seca2, of daarna seca3?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze de anti-cardshare per zender aan/uit kunnen zetten... kan het wel eens zomaar gebeuren dat we net als met de MTVs (waarvan ik vermoed dat het een test is/was) eerst alleen bijvoorbeeld EL, Film1/Sport1 beperkt gaan worden... En daar zit momenteel vanaf 1 Februari 2011 alleen SECA 3 op...

 

Of het CDS/TVV daadwerkelijk lukt, daar komen we zelf (snel genoeg???) achter...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...