Ga naar inhoud


status anti-cardshare?


Gast 1664

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Als ze de anti-cardshare per zender aan/uit kunnen zetten... kan het wel eens zomaar gebeuren dat we net als met de MTVs


Van de werkelijke oorzaak van het uitvallen van die zenders hebben we eigenlijk nooit meer iets gehoord ...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:

Van de werkelijke oorzaak van het uitvallen van die zenders hebben we eigenlijk nooit meer iets gehoord ...

Vreemd he...???

En inderdaad... de rest van dit jaar zullen er voor de shareders geen problemen zijn...!!!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robaustirol
Origineel bericht van: robaustirol
Ik heb 5 SAB Ultimate Plus receivers via een netwerk met elkaar verbonden. Normaal kreeg je met 1 CD kaart op alle 5 receivers beeld. Vanaf vrijdag werkt dit niet meer, elke keer krijg je maar even beeld. Volgens mij is CD begonnen met het anti-cardsharen.
Weet iemand hier wat van of ben ik de enige die hier last van heeft, ik ben niet zo technisch, dus ik kan ook een fout gemaakt hebben.
Wie kan mij helpen?

Rob


Hier moeten wij het dan mee doen!

Antwoord van SAB:
Canal digitaal heeft ECM snelheid van de smartcard versneld tegen de cardsharing. Daar kunnen wij voorlopig niks tegen doen.

Groeten,

SAB Technical Support.

Die ECM snelheid is al maanden geleden verhoogd en voor zover ik weet zit iedereen nog gewoon te kijken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ik dacht van de Buren wink

Het is echt zo als mijn buren geen beeld hebben, komt dat door mijn schotel die zou storen hahahahaha ik heb er al controle op gehad van agentschap telecom.

 

Maar terug on topic het anti cardsharen is al gewoon aktief, maar voorlopig hebbben onze dreams er nog geen last van.

We sharen alleen maar intern toch whistle

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx

Die ECM snelheid is al maanden geleden verhoogd en voor zover ik weet zit iedereen nog gewoon te kijken.


De ECM snelheid is toch nog steeds elke 12 seconden een sleuteltje, net zoals bij Seca 2. Daarnaast antwoordt de kaart op ongeveer 0.4s zonder overclock. Ik weet niet hoe hoog de treshold ligt dat het beeld begint te bevriezen of het beeld zwart blijft maar dat is zeker hoger dan 1s en dat zijn wel wat meer dan 4 boxen op 1 kaart op dit moment.

De anti-cardshare die CD doet (gaat doen? heeft gedaan?) gaat dan ook niet over de ECM tijden maar over het aantal SID's dat tegelijkertijd wordt behandeld door de kaart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst was het om de 15 seconden, momenteel om de 10 seconden... dat wil zeggen dat als je eerst per seconde ca. 3 zenders kon coderen dat dit nu is teruggebracht van 45 zenders naar 30 zenders maximaal per kaart... Theoretisch gesproken en zonder rekening houdende met EMMs die er tussendoor moeten komen en/of overklokken van kaarten.

 

Ook seca2 en Irdeto2 is veranderd van 15 naar 10 seconde. 12 seconde is het nooit geweest - tenminste nog nooit toen ik het monitorde.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Eerst was het om de 15 seconden, momenteel om de 10 seconden... dat wil zeggen dat als je eerst per seconde ca. 3 zenders kon coderen dat dit nu is teruggebracht van 45 zenders naar 30 zenders maximaal per kaart... Theoretisch gesproken en zonder rekening houdende met EMMs die er tussendoor moeten komen en/of overklokken van kaarten.



Dit moet toch relatief simpel 'op te lossen' zijn door te kijken via timeshifting? Zijn er geen emu's die op die manier meer buffertijd genereren voor de respons op de EMM's?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...